مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تحول در ساختار یگانهای رزم و تجهیزات نیروهای پنجگانه سپاه

 

 

خبرگزاری فارس: سرلشگر صفوی اعلام کرد: سپاه پاسداران متناسب با تهدیدات فرامنطقه‌ای، تغییر و تحول در ساختار و سازمان‌ یگان‌های رزم نیروهای پنجگانه را آغازکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار سرلشگر سید یحیی صفوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بنیانگذاران سپاه در سال های آغازین انقلاب اسلامی نخبگان و افرادی با تحصیلات دانشگاهی بودند و ما همواره با علم و دانایی می‌خواهیم از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.
وی دانشگاه امام حسین (ع) را امید سپاه دانست و گفت: حرکت علمی و آموزشی این دانشگاه در طول بیش از 20 سال که از تاسیس آن می‌گذرد در جهت حفظ هویت علمی، انقلابی و ولایی بود و امیدوارم در افق 20 ساله سپاه و چشم‌انداز توسعه از جایگاه حقیقی و واقعی در شان رسالت سپاه برخوردار شود.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم استفاه از توانمندی‌های علمی اساتید در تربیت مدیران و فرماندهان آینده سپاه اظهار داشت:
مجموعه دانشگاه امام حسین (ع) باید الگوی موفقی از آموزش عالی، پژوهش و رسالت محوری متناسب با ماموریت‌های سپاه راارایه ونمونه‌ای از چرخه علم و تجربی رامعرفی نمایند.
وی با اعلام این مطلب که این دانشگاه باید قطب علمی کشور در تولید دانش و فناوری‌های دفاعی باشد، گفت: دانشگاه امام حسین (ع) به عنوان بازوی علمی و پایگاه جنبش نرم‌افزاری با توسعه فناوری‌های مورد نیاز سپاه،در سطوح عالی وایجاد محیط پرجاذبه وبانشاط علمی وانگیزه‌های جهادی برای اساتید و اعضای هیات علمی با حفظ شخصیت مستقل علمی، می‌تواند نویدبخش ظهور و بروز استعدادها و توانمندی‌های پاسداران در عرصه‌های علمی و آموزشی سپاه و کشور باشد.
فرمانده کل سپاه در خصوص تغییر و تحولات ایجاد شده در سپاه گفت:‌ سپاه پاسداران با شناخت عمیق از تغییر و تحولات پیرامونی و با درک صحیح از موقعیت دشمنان انقلاب اسلامی متناسب با تهدیدات فرامنطقه‌ای، تغییر و تحول در ساختار و سازمان‌ یگان‌های رزم نیروهای پنجگانه را آغاز کرده و متناسب با انواع تهدیدات متصور، خود را برای مقابله با این تهدیدات آماده کرد که این تغییر در آموز‌ش‌ها و تجهیزات نیروهای پنجگانه سپاه محقق شده است.
در این مراسم فرمانده کل سپاه ضمن تقدیر از تلاش‌های دریادار علی اکبر احمدیان در دوران تصدی فرماندهی دانشگاه واجرای طرح تحول دراین مجموعه ، سردار کرمی نیا که دارای شخصیت‌ علمی و با سابقه ممتد جهادی و مدیریتی و عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه‌الله (عج) است را به عنوان فرمانده جدید دانشگاه امام حسین (ع) معرفی کرد.
همچنین در این مراسم سردار سلیمانی نیز با عنوان معاون بازرسی ستاد مشترک سپاه معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد