مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

جنگهای دیپلماتیک

یک روزنامه عربی با چاپ گزارشی به نقل از یک منبع دیپلماتیک ناشناس در سوریه مدعی شده است که ایران 600 هدف را در اسرائیل برای نشانه‌روی موشک‌هایش انتخاب کرده و در صورت هرگونه حمله به تاسیسات هسته‌ای‌اش این موشک‌ها را به قلمرو رژیم صهیونیستی شلیک خواهد کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از روزنامه قطری «الوطن» اهداف تعیین‌شده در خاک اسرائیل به طور کامل در برد موشک‌های ایرانی شهاب قرار دارند و در صورتی که اسرائیل به تنهایی یا با مشارکت آمریکا به ایران حمله کند این اهداف در کوتاهترین زمان نابود خواهند شد.

روزنامه «الوطن» همچنین به نقل از منبع خود مدعی شده‌است که ایران موضوع نشانه‌روی موشک‌ها به سمت اسرائیل را از طریق «کانال‌های مختلف» به اطلاع مقامات رژیم صهیونیستی رسانده‌ است.

این منبع دیپلماتیک که نخواسته نامش فاش شود همچنین به خبرنگار «الوطن» گفته ‌است که ایران همچنین هشدار داده در صورت مورد حمله قرار گرفتن سوریه از سوی اسرائیل نیز واکنش نشان خواهد داد؛ با این حال به گفته وی، انتظار نمی‌رود که دمشق و تل‌آویو در مسیر یک رویارویی نظامی در کوتاه‌مدت گام بردارند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که وزیر امور استراتژیک در کابینه رژیم صهیونیستی روز جمعه در سخنانی تحریک‌آمیز گفته بود که در صورت شکست فرآیندهای دیپلماتیک در متوقف ساختن تهدید هسته‌ای ایران، اسرائیل ممکن است موضوع هدف قرار دادن تاسیسات اتمی ایران را در دستور کار قرار دهد. وی همچنین مدعی شده‌بود در صورت قطعی شدن تصمیم اسرائیل برای انجام چنین کاری واشنگتن تل‌آویو را تنها نخواهد گذاشت.

http://www.baztab.com/news/71541.php

نظر وبلاگ:دوستان عزیز بارها و در رسانه های مختلف بسیار دیده اید که از قول فرد یا کارشناسی که نمی خواهد اسمش برده شود مطالب زیادی بر علیه کشور عزیز ما گفته می شود بطور مثال رسانه های معلوم الحالی مانند بی بی سی بار ها از قول این کارشناسان گفته است که ایران در دو سال آینده به بمب هسته ای دست خواهد یافت  یا اینکه ایران موشک هایشرا بسوی اروپا نشانه رفته است و یا...

این یعنی جنگ رسانه ها که بسیار بسیار بیشتر از جنگ نظامی قابلیت ضربه زدن را دارد.تا این اواخر ما عادت کرده بودیم این اخبار را بشنویم ولی اخیرا از این تاکتیک غربی ها بر علیه خودشان استفاده می کنیم بطور مثال خبری که آقای شریعتمداری (سردبیر روزنامه کیهان)در مورد مالکیت ایران بر بحرین ارائه داد.این خبر از یک سو اخطاری بود به عرب ها تا بدانند که باید دندان های طمعه به جزایر ایرانی خلیج فارس را بوسیه انبر دست از ته بکنند و از سوی دیگر چون ایشان پست دولتی معینی ندارند مقامات عرب نمی توانند خیلی مشخص با آن برخورد کنند و یا مثال دیگر آن نحوه کار و خبر رسانی شبکه جدید ایرانی بنام پرس تی وی می باشد و یا مثال دیگر خبر بالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد