مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

صاعقه یا آذرخش!؟!

با پرواز موفقیت‌آمیز جنگنده آذرخش

وزیر دفاع: جنگنده صاعقه به ناوگان دفاع هوایی کشور می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با توجه به پرواز موفقیت آمیز جنگنده آذرخش بزدوی نسل دوم این جنگنده با عنوان صاعقه به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی محمدنجار که به عنوان نماینده هیئت دولت به منظور بررسی وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر کرده بود شب گذشته در گفت وگو با خبرنگاران از طراحی جهت ساخت بالگرد ملی در وزارت دفاع خبرداد اظهار داشت: در هفته دولت پروژه‌های دیگری مربوط به وزارت دفاع از جمله بهره‌برداری از اولین خط تولید بمب قاصد، خط تولید فشنگ کالیبر کوچک، طرح توسعه ظرفیت باطری سازی، خط تولید نقشه یک ده هزارم با کاربردهای نظامی و غیرنظامی برای نخستین بار در خاورمیانه و موزه ملی جغرافیایی ایران آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: فعالیتهای وسیعی در حوزه فضایی در حال انجام است که در آینده نزدیک مردم ایران اسلامی اخبار خوش آن را از طریق رسانه ها خواهند شنید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد : هم اینک توانمندی فرزندان ملت در وزارت دفاع به گونه ای است که نه تنها هرگونه نیاز نیروهای مسلح را تولید می کنند بلکه به بیش از 50 کشور نیز محصولات نظامی و انتقال تکنولوژی آن صادر می شود.
نجار اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هرگونه تهدیدی از جانب دشمنان را پاسخ می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد