مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

دفاع پیش دستانه!؟!

یک منبع خبری عرب زبان ادعا کرد اگر رژیم تهران مورد حمله نظامی قرار بگیرد، اولین پاسخ فوری ایران شلیک 600 موشک به سمت اهدافی در اسرائیل خواهد بود .

به گزارش سایت عصر ایران، سایت خبری "الملف" با اعلام این مطلب افزود در حال حاضر 600 موشک شهاب 3 به سمت اسرائیل نشانه گیری شده است و این خبری است که مقامات جمهوری اسلامی تمایل داشته اند از طریق واسطه های عربی و اروپایی در اختیار تل آویو قرار دهند .

"الملف" افزود رژیم تهران نه تنها تصمیم دارد در صورت حمله نظامی دست به اقدام متقابل بزند بلکه تهدید کرده است که اگر هم پیمان منطقه ای اش ، سوریه، نیز مورد تهاجم قرار بگیرد ، موشک های شهاب 3 خود را شلیک خواهد کرد.

این موشک ها با برد دستکم 1300 کیلومتر قادر هستند به راحتی تمام نقاط اسرائیل از جمله نیروگاه اتمی دیمونا را هدف قرار دهند.

به نوشته این سایت، جمهوری اسلامی در سالهای اخیر شهاب 3 را پیشرفته تر کرده و دقت هدف گیری و قدرت تخریبی آن را تا حد قابل ملاحظه ای بالا برده و اکنون در حال کار بر روی پروژه شهاب 4 است ؛ هر چند که شایعاتی پرامون تکمیل شهاب 4 نیز منتشر شده است.

این گزارش همچنین مدعی است یگان های موشکی جمهوری اسلامی که از رهگذر تولید انبوه موشک بسیار غنی هستند، بر روی هر پایگاه نظامی آمریکا در عراق، 10 الی 15 موشک را تنظیم و آماده شلیک کرده اند.

الملف می نویسد: بر خلاف حکومت سابق عراق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصرار دارند که اگر حمله ای علیه آنها صورت بگیرد، باید به مهاجم و یاری دهندگان مهاجم تاخت. آنها اخیراً حتی در مقابل "تئوری حمله پیشدستانه آمریکا" از "تئوری دفاع پیشدستانه" سخن می گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد