مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

بمب 14 تنی علیه ایران برای کم نیاوردن مقابل روس‌ها

یک سرتیپ بازنشسته آمریکایی در واکنش به آزمایش بمب اتم بسیار قوی که هفته گذشته در روسیه انجام شد، مدعی شد: آمریکا برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران، بمبی بسیار قوی به وزن 14 تن آماده کرده که می‌تواند اهدافی که در اعماق زمین قرار دارند را منهدم سازد و از این نظر بر بمب خلایی که به تازگی در روسیه آزمایش شده ارجحیت دارد.

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، «توماس مک هنری» سرتیپ بازنشسته و معاون اسبق رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا روز چهارشنبه این سخنان را در شبکه تلویزیونی «فاکس‌یوز» ایراد کرد. وی رئیس شورای کارشناساسی کمیته غیردولتی سیاست ایران (Iran Policy Committee) است.

ژنرال آمریکایی اعلام کرد: «ما بمب بسیار سنگینی در اختیار داریم که وزن آن 30 هزار پوند (14 تن) است و توان نفوذ و تخریب واقعی دارد».

وی گفت: «بر خلاف بمبی که ما در اختیار داریم سلاح روس‌ها بمبی نیست که قدرت نفوذ بالایی داشته باشد. من نمی‌توانم عمق نفوذپذیری آن را بازگو کنم، اما احمدی‌نژاد در ایران چیزی ندارد که ما نتوانیم آن را منهدم سازیم.

«مک هنری» ضمن تفسیر خبر دیروز شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» اعلام کرد که بعد از تصمیم آلمان برای انصراف از تحریمات آتی علیه ایران، آمریکا چاره دیگری ندارد.
وی گفت: «آنها [آلمانی‌ها] ما را مجبور ساختند که راه نظامی را انتخاب کنیم.

وی ضمن تفسیر راه‌های احتمالی عملیات نظامی علیه ایران گفت که به اعتقاد وی بهترین راه بمباران گسترده و سنگین به اهداف ایران است.

به گفته مک هنری، از 65 تا 70 فروند هواپیمای «استلس» (نامرئی) و 400 فروند جنگنده معمولی در این بمباران شرکت خواهند نود.

وی در این اظهارات خیالبافانه اعلام کرد: «این حملات هوایی به مدت 48 ساعت طول خواهد کشید و در حدود 2,5 هزار هدف شامل مراکز هسته‌ای، مراکز دفاع ضد هوایی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، توان موشکی مرتبط به «شهاب-3» و بالاخره مراکز فرماندهی ایران را در بر خواهد داشت». وی افزود: «به همین سادگی!».

نظر وبلاگ:از خصومت دولت آمریکا با ایرانی ها شکی نیست و از طرح های ظالمانه آنها برای ضربه زدن به ایران از هر راه ممکن.ولیکن نه به همین سادگی که این پیرمرد خرفت آمریکایی گفت .زیرا اگر این چنین بود تا بحال صد بار به ما حمله کرده و از ایران و ایرانی چیزی باقی نمی گذاشتند.ولیکن فکر میکنید چرا حمله نمی کنند و فقط حرف می زنند.چون می دانند دشمن آنها ایرانی است با دو هزار سال پیشینه افتخار آمیز و ومردمی متدین ومعتقد و به همین دلیل است که نوک پیکان خود را بر ملت گرفته و با حرف های خود می خواهند جمگ روانی درست کرده و دل ملت را از ایمان و اعتقاد به میهن خالی کنند.بمب ۱۴ تنی استهکامات نظامی و دفاعی و غیره را تخریب می کند ولی عشق  به کشور را هرگز
نظرات 1 + ارسال نظر
اشوزرتشت یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

دمت گروم
من دانشجوی فیزیک هسته ایم
مگه من به شخصه مرده باشم که یه مشت لامذهب تمدن۷۰۰۰سالم رو خراب کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد