مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

"صاعقه" به پرواز درآمد

مراسم جشن نخستین پرواز دو نمونه تولیدی نسل جدید هواپیمای جنگنده فوق مدرن آذرخش به نام "صاعقه" صبح امروز با حضور مقامات عالیرتبه نظامی در منطقه هوایی مهرآباد تهران برگزار ‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین بهره برداری از این دو جنگنده صاعقه،  سردار نجار وزیر دفاع، سرلشگر صالحی فرمانده کل و سرتیپ میقانی فرمانده نیروی هوایی ارتش ، بروجردی رئیس کمیسیون و طلایی نیک  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح حضور  داشتند.

جنگنده صاعقه توسط متخصصین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده و قرار است در آینده تعداد انبوهی از این جنگنده ساخته وآماده عرضه شود.

صاعقه نسل دوم جنگنده آذرخش بوده و قرار است در رژه هفته دفاع مقدس امسال به همراه خودروهای تاکتیکی ساخت داخل به نمایش گذاشته شود.

سرلشکر " عطاء‌الله صالحی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، پرواز آزمایشی دو فروند از نسل جدید هواپیمای جنگنده "آذرخش" به‌نام "صاعقه" را "پیام قدرت ایران " دانست.

نظر وبلاگ:جای بسی تشکر و قدردانی دارد از مهندسین وتکنسین های فنی کشورمان که توانستند با وجود  این تحریم شدید نظامی گام هایی را برای خودکفایی و اورهال سازی جنگنده های کشورمان بردارند و حداقل حسن این کار این است که ما می توانیم تمامی  اف ۵ های خود را به این سطح رسانده و خونی تازه در رگ های این ببر پیر تزریق کنیم ولی یک نکته و آن این است که ما نباید دستاورد های خود را بیش از آن چه که است بزرگ تلقی کنیم زیرا ممکن است دچار خود فریبی گردیم مثلا نامبردن از صاعقه بعنوان یک جنگنده فوق پیشرفته جای این سوال را برای ما ایجاد می کند که پس چه لقبی را باید به اف ۲۲ یا اف ۳۵ یا سوخو ۳۰ و غیره داد.

در پایان باز هم این قدم مبارک را به همه زحمت کشان و دلسوزان نیروی هوایی کشور عزیزمان تبریک می گوییم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع
http://www.shovaliehsabz.blogfa.com
عشق شوالیه سبز
http://www.emailiranian.persianblog.ir
شانس درخونه تو زده

sirjani پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://ads.fascript.com

سلام دوست عزیز شما توسط سیستم تبلیغات ما انتخاب شدید که تبلیغات کنید و از این طریق کسب در آمد کنید ،لطفا در آدرس زیر ثبت نام کنید و جزییات را مطالعه کنید
http://ads.fascript.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد