مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نیاز استان سمنان برای خرید هواپیمای فوق سبک

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر هیات دولت بخش عمده مشکل فضای ساختمانی مورد نیاز محیط زیست این استان برطرف می‌شود.

"حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مصوبات هیات دولت در حوزه محیط زیست این استان را بی‌نظیر دانست و افزود: با توجه به‌اینکه احیای زیستگاه‌ها با اعتبارات سالانه نیز انجام می‌شود،مشکل اصلی این اداره کل، کمبود فضاهای ساختمانی در استان سمنان بود.

وی احداث ساختمان محیط بانی در مهدیشهر و مجن را از مصوبات هیات دولت عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح مبادله موافقت‌نامه انجام شده و در مرحله تامین زمین قرار دارد که پس از این مرحله، مشاور برای تهیه نقشه و اجرای پروژه انتخاب می‌شود. وی افزود: این طرح تا پایان سال مالی ‪ ۸۶‬نهایی می‌شود.

ابراهیمی ایجاد ایستگاه تحقیقات زیست محیطی در پارک ملی کویر گرمسار و ذخیره‌گاه زیست کره توران شاهرود را نیز از مصوبات سفر عنوان کرد و گفت:
پس از تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه تحقیقات زیست محیطی پارک ملی کویر، مشاور برای اجرای این طرح انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه کار مقدماتی ایجاد این ایستگاه در توران امسال آغاز می‌شود افزود:ایستگاه‌های تحقیقاتی در توران و پارک ملی کویر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ایجاد پارک‌های طبیعت در سمنان شاهرود، گرمسار و دامغان را نیز از مصوبات سفر ذکر کرد و گفت: این طرح نیز در مراحل پایانی مناقصه و انتخاب مشاور قرار دارد.

وی طراحی و توسعه احداث شبکه بی‌سیم و تجهیز مناطق به خودروی مورد نیاز را نیز از مصوبات سفر دانست و افزود: این طرح در زمان‌حاضر ‪ ۵۰‬درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه این اداره کل، پیگیر خریداری ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در سمنان است گفت: ایجاد موزه تاریخ طبیعی در سمنان و شاهرود نیز از مصوبات سفر است که کار مقدماتی آن امسال آغاز شده و در سال ‪ ۸۷‬به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به تفاهم‌نامه استاندار سمنان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای اختصاص هواپیمای فوق سبک (پرنده‌های فوق سبک) گفت: استان سمنان متقاضی شش فروند از این نوع هواپیما برای بازدید از مناطق تحت پوشش محیط زیست است.

وی ابراز امیدواری کرد: با خرید این هواپیما در سطح ملی، تعدادی نیز به استان سمنان اختصاص یابد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

ممنون از شما برای ابراز لطف به وبلاگ حقیر ما.حتما از سایت شما دیدن رده و در صورت امکان همکاری خواهیم کرد.سپاسگزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد