مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نیروی هوایی پا به پای دیگر نیروها در جنگ های نامتقارن حضور خواهد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: با پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید و دستیابی به تکنولوژی ادوات نظامی بدست آمده است، نیازی به هیچ کشور خارجی برای تولید و تامین تجهیزات نظامی خود نداریم.
خرید تجهیزات نظامی از خارجی ها شایعه است

حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: دشمن با شایعه کردن خرید تجهیزات نظامی از سوی ایران به نوعی می خواهد افکار عمومی را به این نکته منحرف کند که کشور ما برای تامین تجهیزات نظامی خود به خاطر تهدیدات موجود، به گدایی از قدرت ها افتاده که این امر  واقعیت ندارد.

وی افزود: با توانمندی که کشور در تکنولوژی های نظامی به دست آورده و به گفته وزیر دفاع سابق اکنون مثل دوچرخه، موشک شهاب 3 می سازیم، تصور نمی کنم نیازی به بهره گیری از توان دفاعی خارجی ها داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نهاجا شایعه کردن خرید تجهیزات نظامی از سوی کشورمان را نوعی تاکتیک و جنگ روانی از سوی دشمن برای تضعیف روحیه داخلی مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

وی تاکید کرد: برای گدایی تجهیزات نظامی از جمله هواپیما نه نیازی داریم، نه به دنبال آن هستیم و نه اگر بخواهند به ما این تجهیزات را بدهند، خواهیم پذیرفت، چون در اوج اقتدار نظامی در ساخت و تولید تجهیزات قرار داریم.

واحدی به توان ایران در ساخت هواپیماهای جنگی و شکاری و دستیابی به این تکنولوژی توسط متخصصین جوان داخلی اشاره و  تصریح کرد: در رژه 31 شهریور امسال همگان شاهد نمایش اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران بودند، چراکه تجهیزاتی که در این رژه  عرضه شد، کاملا بومی و داخلی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به اینکه برخی توانمندی های نظامی ایران در حال حاضر فقط درحد دستیابی به تکنولوژی ساخت است، خاطرنشان کرد: مهمترین اصل در زمینه ساخت این تجهیزات دستیابی به تجهیزات است، نه تولید انبوه آن.

وی در پایان به شیوه های متفاوت جنگی مد نظر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: در خصوص انجام جنگ های غیرمستقیم، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پابه پای سایر نیروهای نظامی کشور حتی در جنگ های نا متقارن حضور خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد