مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

حرف های تازه روسیه در ساخت هواپیمای مسافربری

اولین نمونه هواپیمای آزمایشی تولید هواپیما سازی روسی یعنی هواپیمای منطقه ای Sukhoi SuperJet-100 برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار «نووستی» گزارش داد که این مراسم با حضور "سرگی ایوانوف" معاون اول نخست وزیر روسیه در کارخانه هواپیما سازی "کناآپو"در کامساموئلسک بر آمور انجام شد.

"میخاییل پاگاسیان" رییس کمپانی "سوخوی" در این مراسم گفت: " هواپیمای  SuperJet-100 ذرات کار و دانش کارشناسان روسیه و خارجی و هزاران نفر در سراسر جهان که در تیم تولید کننده این هواپیمای منحصر بفرد روسی تلاش کرده اند را در خود جای داده است. باید از نمایندگان روسی، ایتالیایی و فرانسوی به خاطر حمایت از این پروژه و همچنین ساختارهای مالی تشکر کنم که از برنامه مذکر حمایت نموده و آن را باور داشتند".

اولین پرواز این هواپیمای کاملا جدید که از ابتدا بر اساس آخرین فناوری های رایانه ای طراحی شده  اواخر سال جاری انجام خواهد شد.  تحویل هواپیمای مذکور به اولین سفارش دهنده یعنی کمپانی هوایی "ایرفلوت" از ماه نوامبر سال آینده آغاز می شود.

حجم سفارشات منعقد شده چه از سوی روسیه و چه از سوی کمپانی های خارجی تاکنون 71 فروند بوده و تا پایان سال جاری به 100 فروند خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد