مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

روسیه سیستم دفاعی سوریه را در برابر اسرائیل تقویت می‌کند

انگلیسی «ساندی تایمز» خبر داد پس از حمله هوایی هواپیماهای اسرائیلی به بندری در سوریه در اوایل سپتامبر، روسیه تصمیم گرفته است سیستم پدافند ضد هوایی سوریه را تکمیل کند.   
 
به گزارش فارس، روسیه سیستم پدافند ضد هوایی سوریه را تکمیل خواهد کرد. این خبری است که روز گذشته از سوی هفته‌نامه «ساندی تایمز» انگلیس منتشر شد. ضرورت این مسئله زمانی آشکار شد که در تاریخ 6 سپتامبر هواپیماهای نظامی اسرائیلی به اهدافی در بندر لاتاکی سوریه حمله کردند.

دمشق پس از یک هفته از گذشت این حادثه به سازمان ملل متحد در خصوص تجاوز اسرائیل شکایت کرد. دولت اسرائیل نیز در این خصوص سکوت کامل اختیار کرد. این هفته‌نامه اذعان می‌دارد که شکی در انجام چنین عملیاتی وجود ندارد و هواپیماهای اسرائیلی توانستند دو رادار فروخته شده از سوی روسیه و نصب شده توسط متخصصان روسی را از کار بیندازند.
 
به نوشته این روزنامه، مسکو تفسیری درخصوص این حادثه نکرد، البته این واقعه خللی هم در ادامه رایزنیهای روسیه- اسرائیل در خصوص لغو رژیم روادیدی بین دو کشور وارد نساخت.
 
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه چند روز پیش متذکر شد تصمیم‌گیری در خصوص لغو رژیم روادیدی در جهت توسعه همکاریهای تجاری ، توریسم و آمد و شد افراد معمولی است که امکان تماسهای بیشتر مردم روسیه و اسرائیل را فراهم خواهد ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد