مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ارتباط هوایی بین ایران و گرجستان

  اصفهان می‌تواند از فرودگاه ترانزیتی گرجستان برای صادرات به اروپا استفاده کند

سفیر گرجستان در ایران گفت: برای گرجستان افتخار بزرگی است که بتواند ارتباط مستقیم با اصفهان به منظور سرمایه گذاری تجاری داشته باشد.


لوان آساتیانی در نشست معرفی فرصت‌های تجاری گرجستان در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: تمام امکانات در زمینه‌های حقوقی جهت ایجاد و توسعه روابط تجاری با اصفهان فراهم شده و در حال حاضر تلاش می‌کنیم بین تجار تفلیس و اصفهان روابط تنگاتنگ و مستمری برقرار کنیم.


وی از برگزاری نمایشگاه بسیار معتبر و مهمی با مساحت اتاق بازرگانی اصفهان و نیز حضور شرکت‌های شهر اصفهان در تفلیس گرجستان خبر داد و افزود: طی 10 سال گذشته چند نمایشگاه با حضور اصفهان برپا شده بود که فقط خرید و فروش پوشاک و مواد غذایی در آنها صورت می‌گرفت ولی امروز هدف و ارتقا سطح نمایشگاه با عرضه امکانات و تولیدات صنعتی است.


سفیر گرجستان ادامه داد: ما می‌دانیم اگر استان اصفهان دارای صنایع بسیار پیشرفته بوده و از نظر وسعت و جمعیت مانند گرجستان است و با تداوم ارتباط تجاری تفلیس گرجستان، استان اصفهان می‌تواند از فرودگاه ترانزیتی گرجستان به اروپا جهت عرضه محصولات صنعتی و تولیدی خود استفاده کند.


وی بیان کرد: در سه سال گذشته نیروهای جوان حاضر در حکومت گرجستان تغییرات اساسی در بخش‌های مختلف این کشور ایجاد کرده‌اند و با ایجاد سیاست‌های مالی صحیح و مبارزه با فساد مالی، رشد اقتصادی گرجستان را به 14 درصد رساندند که این امر موجب شد بودجه کشور گرجستان 5 برابر افزایش پیدا کند.


سفیر گرجستان بیان کرد: ما امیدواریم بتوانیم در این زمینه به اصفهان کمک رسانی کنیم و با حسن نیت اتاق بازرگانی اصفهان این رشد مالی و اقتصادی قابل تحقق است.


www.isna.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد