مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

احمدی‌نژاد: به‌زودی، خبرهای خوش هوا،فضا

 
رئیس جمهور در جمع ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ایرانیان در سراسر دنیا سفیر فرهنگ و دوستی هستند.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز سه‌شنبه در جمع ایرانیان مقیم ارمنستان در رستوران «زورآبرت» سخن می‌گفت، ملت ایران را ملتی ریشه‌دار توصیف کرد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ پرچمدار علم، ادب، فرهنگ، عشق به انسان‌ها و صلح و دوستی و برادری بوده است.
وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود همواره دوستدار ملت‌ها بوده و حتی در دوران پرشکوهی که نفوذ تمدن ایران بیش از نیمی از جهان را در بر می‌گرفت رابطه ملت ما با سایر ملت‌ها احترام آمیز و فرهنگی بود.
وی با تاکید بر اینکه ایرانیان در هر کجای دنیا سفیر فرهنگ و دوستی هستند، اظهار داشت: ایرانیان در جای جای دنیا آثار برجسته و تاریخی به جای گذاشته‌اند، هیچ کجای دنیا ایرانی‌ها با دیگر ملت‌ها در تقابل قرار نگرفته‌اند چرا که اساس رابطه ایرانی‌ها براساس تعاملات فرهنگی است.
احمدی‌نژاد خطاب به ایرانیان حاضر در این نشست، گفت: مسئولیت تک تک ما بسیار سنگین است و تک تک شما زیر ذره‌بین هستید چرا که شما نماینده ملتی هستید که دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های بسیار ارزشمندی هستید.

احمدی‌نژاد پیشرفت‌های کشورمان در بخش علمی را مورد اشاره قرار داد و افزود: ما امروز در بخش نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی در سطح چند کشور اول جهان قرار داریم. در بیوتکنولوژی دستاوردهای منحصر به فردی داریم که حاصل کار دانشمندان ایرانی است.
رئیس جمهور اضافه کرد: در بخش هوا و فضا نیز پیشرفت‌های بسیار خوبی داریم که در آینده نزدیک خبرهای خوشی در این زمینه دریافت خواهید کرد.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد