مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

باز هم خبر خوش!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد که در آینده نزدیک اخبار مربوط به پیشرفت‌های ایران در زمینه صنایع دفاعی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس مصطفی محمدنجار که به همراه هیئت دولت به استان اردبیل سفر کرده بود در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان اردبیل طی سخنانی اظهار داشت: قدرت مردمی، منطق استوار و مواضع اصولی و شفاف ایران، نئومحافظه کاران یکجانبه گرا، بی منطق و جنگ طلب آمریکایی را منزوی کرده است.
وی موفقیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه صنایع دفاعی را مرهون روحیه و تفکر بسیجی دانست و افزود: با این روحیه می توانیم بر هر تحریم و تهدیدی غلبه کنیم.
نجار گزارش اخیر آژانس که این بار سعی کرده بود کمتر تحت تأثیر قدرت‌های غربی قرار گیرد، نشان از اهتمام ایران به پادمانها و قوانین بین المللی و اثبات ادعای ایران مبنی بر استفاده کاملا صلح آمیز از فناوری هسته‌ای دانست و تصریح کرد: ایران صلح طلب، مقتدر و متکی بر اراده و ایمان مردم نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد.
وزیر دفاع با بیان اینکه با تفکر و روحیه بسیجی شاهد پیشرفتها و تحولات چشمگیری در کشور به ویژه صنایع دفاعی هستیم از انتشار اخبار مهم این موفقیت‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امروز صنایع دفاعی وزارت دفاع در ساخت پیچیده ترین تجهیزات و تسلیحات دفاعی به خودکفایی دست یافته است.
نجار از آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح مستقر در استان اردبیل تشکر و قدردانی کرد و افزود: استان اردبیل مهد مدافعان شجاع و سلحشوری است که اوج ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی خود را در حماسه هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.
وزیر دفاع با گرامیداشت هفته بسیج به عنوان هفته تجلیل از بسیجیان سلحشور و مقاوم ایران اسلامی یاد و خاطره شهیدان بسیجی و امام شهیدان، بزرگ بسیجی عالم اسلام، پیر بسیجیان خمینی کبیر (ره) را گرامی داشت و گفت: راه امام و مقام معظم رهبری با حضور قدرتمند بسیج و بسیجیان در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی همیشه زنده و پاینده خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد