مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اما مسابقه

بازدید معاون سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران

صفری، معاون سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور به دعوت مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)، از این شرکت بازدید کرد.

صفری به اتفاق مدیرعامل هسا و سرپرست هیأت بازرسی از کارخانجات تولیدی هواپیمای مسافربری ایران 140، خط تولید ساخت بالگرد شاهد، خط تولید قطعات هواپیمای بدون خلبان، کارگاه ساخت انواع قطعات هواپیما و بالگرد، کارگاه ساخت کامپوزیت (ساخت بال و ملخ غیر فلزی هواپیما و بالگرد)، کارگاه ساخت انواع شیشه خم (از مواد آلی) و دیگر خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

معاون سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جلسه‌ای شرکت کرد. در این جلسه اعضای هیأت بازرسی مشاهدات و یافته‌های خود را مطابق محورهای برنامه مصوب در زمینه‌های محاسن، معایب، نواقص و راهکارهای اجرایی بیان کردند.

مدیرعامل هسا با استقبال از حضور اعضای هیأت بازرسی، از اینکه این هیأت در مدت کوتاهی توانسته در موضوعات مهم و اساسی ارائه طریق و رفع مشکل نماید تشکر کرد.

همچنین در این جلسه صفری در خصوص اهمیت صنعت هواپیماسازی و لزوم اعمال نظارت و بازرسی در پیشرفت این صنعت مطالب مبسوطی را بیان کرد.

معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: اگرچه ساخت و تولید محصولات این شرکت، از نظر تأمین قطعات به خصوص خریدهای خارجی با مشکلاتی مواجه است ولی امید است که این نارسایی‌ها با پشتکار مدیران و مهندسان شرکت و همکاری مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی برطرف گردد.

www.iscanews.ir

اما سوال مسابقه:یک مسابقه برای شما دوستان ترتیب دادیم و یک سوال از شما داریم و آن این است که به ما بگویید چه ارتباطی بین  معاون سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور و  هسا وجود دارد و این بازدید به چه دلیلی بوده و چه سودی برای صنایع هوایی دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد