مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هیچ هواپیمایی به حریم هوایی ایران تجاوز نکرده است

 
بنا به گفته کارشناسان خبره نظامی تعدادی از هواپیماهای نیروی اشغالگر برای انجام عملیات های شناسایی خود در حریم هوایی عراق پرواز می‌کنند که به دلیل بالا بودن ارتفاع پروازی آنها بعضاً تصور می شود که این هواپیماها در حال عبور از مرز جمهوری اسلامی ایران هستند اما در حقیقت این موضوع منتفی است.


فرماندار خرمشهر گفت: تاکنون هیچ هواپیمایی به حریم هوایی کشور ما در نقطه مرزی خرمشهر تجاوز نکرده است .

محمد رضا آملازاده ساعتی پیش در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر با اعلام این خبر گفت : انتشار اخباری مبنی بر تجاوز هواپیماهای بیگانه به حریم هوایی خرمشهر کذب محض و تا این لحظه گزارشی دراین خصوص به فرمانداری خرمشهر اعلام نشده است.

وی افزود: بنا به گفته کارشناسان خبره نظامی تعدادی از هواپیماهای نیروی اشغالگر برای انجام عملیات های شناسایی خود در حریم هوایی عراق پرواز می‌کنند که به دلیل بالا بودن ارتفاع پروازی آنها بعضاً تصور می شود که این هواپیماها در حال عبور از مرز جمهوری اسلامی ایران هستند اما در حقیقت این موضوع منتفی است.

فرماندار خرمشهر خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تعدی هواپیمای بیگانه به حریم کشورمان مطمئناً نیروهای امنیتی ما بلافاصله و بدون ملاحظه به آن واکنش نشان خواهند داد .

آملازاده در پایان از پیگیری قضایی عوامل ارسال اینگونه اخبار تحریک آمیز کذب خبر داد و از کلیه رسانه ها خواست تنها با استفاده از منابع موثق رسمی اینگونه اخبار را منعکس کنند .

دراین حال معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آبادان نیز با رد هرگونه تجاوز هواپیماهای بیگانه ، صحت اینگونه اخبار را به شدت تکذیب کرد.

نظر وبلاگ:قضیه دم خروس است و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد