مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هواپیمای مشکوک در بلگراد

به نوشته یک نشریه پرتیراژ بلگراد یک فروند هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی که حامل مواد پرتوزای هسته ای بوده است یکشنبه گذشته در فرودگاه بلگراد فرود اضطراری داشته است .

روزنامه گلاس چاپ بلگراد در گزارشی به قلم « الکساندر میلوشوویچ » در صفحه اقتصادی تحت عنوان « فرود اضطراری یک هواپیمای حامل بار خطرناک » می نویسد در روز یکشنبه یک فروند هواپیمای اسرائیلی کمپانی هواپیمایی « ال آل » در فرودگاه بین المللی « نیکولا تسلا » در بلگراد به شکل اضطراری فرود آمده است .

در گزارش آمده است : علت فرود اضطراری این هواپیمای باری بخاطر هشدار سیستم ایمنی هواپیما درباره وجود « دود » در محموله بار آن بوده است . اما به گفته این روزنامه کمی قبل از فرود اضطراری مشخص شده که علایم هشدار دهنده درست عمل نکرده اند و دودی در محموله بار وجود نداشته است . درعین حال این هواپیمای باری از نوع 200 ـ 747 بخاطر مسایل ایمنی در فرودگاه بلگراد به زمین نشسته است .
خبرنگار روزنامه گلاس می نویسد : آنطور که مسئولین فردوگاه توضیح می دهند بر روی بخشی از محموله هواپیما علامت « خطرناک » و « مواد آتش زا و مایعات سوختی » قید شده بود.
روزنامه گلاس می نویسد : « بصورت غیررسمی مطلع شده ایم محموله بار این هواپیما مواد رادیو اکتیو بوده است » .

مسئولین فرودگاه بلگراد ابراز اطمینان کرده اند که خطری دربین نبوده است زیرا محموله این هواپیمای اسرائیلی براساس استانداردها و مقررات بسته بندی شده بوده و درحالت فرود عادی مطلقا هیچ خطری برای فرودگاه و امنیت آن در برنداشته است .
بنابرهمین گزارش این هواپیمای اسرائیلی در مسیر « آمستردام ـ تل آویو » در حال پرواز بوده است و خدمه هواپیما به مرکز کنترل پرواز فرودگاه اعلام کرده بودند که هواپیمای آنها حامل « مواد خطرناک » می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد