مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مذاکرات در مورد لغو تحریمهای هوایی از سوی آمریکا ادامه دارد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تداوم مذاکرات این سازمان با سازمان جهانی هواپیمایی کشوری در خصوص لغو تحریمهای صنعت هوایی از سوی آمریکا خبر داد.
  
به گزارش فارس، حسین خانلری امروز در حاشیه همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام موضوع لغو تحریمهای صنعت هوایی ایران از سوی آمریکا و تاکید مسئولان سازمان هواپیمایی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی هواپیمایی کشوری، این موضوع به صورت جدی در دستور کار سران این سازمان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نمایندگان دائم ایران در سازمان جهانی هواپیمایی کشوری از نزدیک پیگیر امور مربوط به پیشنهاد ایران هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته با دستور آقای گنزالس رئیس سازمان جهانی ایکائو کمیته‌های اجرایی و اقتصادی این سازمان ماموریت یافته‌اند درخواست ایران را بررسی کنند.
خانلری تصریح کرد: هم‌اکنون کشور دومی برای انجام مذاکرات در مورد تامین قطعات انتخاب شده و این مذاکرات در حال انجام است.
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

با سلام خدمت شما

آیا به نظر شما آمریکا از تحریمهای خود ضد ایران دست بر می دارد


آیا به نظر شما اگر هم بی خیال تحریمها شود حاضر است به ما قطعات جنگنده بدهد

امید به روزی که این تحریمها به کل از بین رود و کشور ما جزوی از بهترین سازندگان و دارندگان هواپیماهای مسافربری و جنگنده باشد

محسن عزیز آمریکایی ها در سیاست های خود به مباحث اقتصادی بسیار توجه میکنند از اینرو امکان لغو تحریم ها یا گذر از آنها وجود دارد البته در مباحث هوافضا فعلا نه ولیکن مثلا در بخش نفت و گاز شرکت بزرگ نفتی هالیبرتون که دیک چنی معاون بوش از سهامداران بزرگ آن است با ایجاد یک شرکت سوری در امارات در تعدادی از پروژه های نفتی ایران شرکت کرده است.
مشکل ما در زمینه هواپیماهای جنگنده دیگر قطعات نیست بلکه مستهلک شدن خود هواپیماها و عدم بروز بودن تکنولوژی های مربوط به خود است برای مثال اگر از اف ۱۴ بگذریم دیگر اف۵ و اف ۴ در جنگ های امروزه حرفی برای گفتن ندارند چه برسد که سی سال نیز خدمت کرده و از لحاظ موتور و بدنه نیز با مشکلات فراوانی رودر رو باشند

به امید آن روز دو ست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد