مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

آتش‌بارهای جدید موشکی وارد ناوگان نیروی هوایی ارتش می‌شود

امیر خلبان احمد میقانی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این نیرو طی چند ماه اخیر تحقیقات و موفقیت‌های خوبی در زمینه انواع سیستم‌ها و پدافندهای دفاعی داشته است، گفت: البته رسیدن این تحقیقات به نتیجه کامل و ورود آنها به عرصه به کارگیری در سیستم نیروی هوایی ارتش نیاز به زمان دارد که با تلاش متخصصان خود، توانسته‌ایم این مدت را به کمترین میزان برسانیم.
وی مهمترین تولیدات و تحقیقات اخیر نیروی هوایی ارتش را ساخت جدیدترین مدلهای آتش‌بارهای موشکی، رادارها و هواپیماهای نظامی اعلام کرد و گفت: برخی از این تولیدات طی 6 ماه آینده و برخی دیگر در سالهای بعد وارد ناوگان هوایی ارتش خواهد شد.
میقانی اضافه کرد: تلاش بر این بوده تا تمامی تولیدات از تجهیزات و تکنولوژی‌های به‌روز برخوردار بوده و و ردیف بهترین‌های نسل خود هستند تا بتوانند نیازهای صنعت دفاعی کشور را تأمین کنند همچنانکه تجهیزات کنونی نیروی هوایی ارتش نیز از همین اوصاف بهره می‌برند.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه رهگذر پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 01:02 ب.ظ

این وبلاگو واسه چی مینوسی
هیچکس که بهت نظر نمیده؟؟؟؟؟؟

رهگذر عزیز ممنونیم از لطفت.شاید برای دل خودمان شاید هم ...

محمدرضا سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام . من با نظر رهگذر موافق نیستم . این وبلاگ آمار بیننده فراوانی دارد ولی خب اکثرا حوصله نظر گذاشتن ندارند یا اینکه وقتش را ندارند . به هر حال با انژری بیشتری به کار خودتان ادامه بدهید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد