مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

وقتی مدیران ساها از خواب بر می خیزند

خلبان والی اویسی اظهار کرد: در حال حاضر با حمایت‌هایی که وزارت راه و ترابری از ناوگان هوایی به عمل خواهد آورد در‌ها برای توسعه باز شده است که امیدواریم با تامین اعتبارات بتوانیم تا پایان سال هواپیماهای جدیدی را خریداری کنیم تا بر ظرفیت ناوگان موجود اضافه شود.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساها حدود 11 هواپیما که مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری است، دارد گفت: درصدد خرید هواپیما‌های جدید هستیم تا علاوه بر توسعه ناوگان به خدمت‌رسانی در نقاط محروم نیز بپردازیم.


اویسی گفت: در حال حاضر ساها در برخی از شهر‌ها تنها با هدف خدمت‌رسانی فعالیت می‌کند و جابه‌جایی مسافر در این محور‌ها درآمدزایی چندانی برای این شرکت ندارد به طور مثال در شهری مانند دزفول تنها 60 درصد ظرفیت پر می‌شود که این امر نشان از خدمت‌رسانی ساها در این مناطق دارد.


وی درباره وجود تاخیرات طولانی در برخی از پرواز‌ها تصریح کرد: ساها سعی کرده با توجه به امکانات موجود تاخیر پرواز‌ها را کاهش دهد که تاکنون به نسبت به پرواز‌هایی که داشته در میان شرکت‌های هواپیمایی کشور توانسته رشد خوبی در کاهش تاخیرات داشته باشد.


مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها خاطرنشان کرد: در برخی مواقع مانند فصل زمستان به علت وجود هوای نامناسب ممکن است برای تامین ایمنی پرواز‌ها برخی از پرواز‌ها با تاخیر انجام شوند که این امر برای حفظ جان مسافران و عدم وقوع حوادث ناگوار است.

نظر وبلاگ:علی رغم علاقه بسیار زیاد به هواپیمایی ساها(بدلیل اینکه کادر هوایی آن از خلبانان پرافتخار و با تجربه ارتش هستند و...)ولیکن در مورد در خدمت بودن یازده فروند هواپیما باید کمی شک کرد مگر اینکه ۷۴۷ ها و ۷۰۷ های نیروی هوایی را نیز بشمار آورده باشند.البته از ما نشنیده بگیرید ولیکن یکی از بوئینگ های ۷۴۷ ایر فورس را برای تحویل به ساها آماده میکنند.درضمن یک موقع شگفت زده نشوید زیرا عکس بالا تزئینی است


www.isna.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد