مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

کل کل در خلیج فارس

تعقیب ناو آمریکایی توسط زیردریایی های ایران



این نخستین بار است که یک کشتی جنگی آمریکایی در خلیج فارس با گروهی از زیردریایی های ایرانی روبرو می شود که با هدف تعقیب آن به سطح آب می آیند.
ناو موشک انداز آمریکایی ویکسبرگ(vicksburg) هنگام حرکت در نزدیکی ساحل ایران در خلیج فارس متوجه شد که دو زیردریایی ایرانی kilo-class تعقیبش می کنند. با این وجود هیچ برخوردی بین ناو آمریکایی و زیردریایی های ایران روی نداد.

به گزارش «جهان» این نخستین بار است که یک کشتی جنگی آمریکایی در خلیج فارس با گروهی از زیردریایی های ایرانی روبرو می شود که با هدف تعقیب آن به سطح آب می آیند.

چندی پیش دریادار سیاری در مراسم روز نیروی دریایی ارتش اعلام کرد که مدل جدیدی از زیردریایی به نام غدیر به آب انداخته شد که قادر است از میدان شناسایی دستگاه های سونار (sonar-evading technology) و رادارها فرار کنند.

به گفته دریادار سیاری ، زیردریایی های ایرانی قادرند چندین کشتی دشمن را همزمان مورد اصابت قرار دهند و موشک های دوربرد را به اهداف ساحلی پرتاب نمایند.

به نوشته سایت دبکا وابسته به دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی که خبر تعقیب ناو آمریکایی توسط زیردریایی های ایرانی را فاش کرده است ، معنی تحول جدید در سیستم زیردریایی های ایران این است که ایرانی های اخیرا" سیتم پرتاب موشک از زیردریایی متحرک در اعماق آب را تولید و یا دریافت کرده اند. تاکنون ایران برای شلیک موشک از لوله اژدر در زیردریایی ها استفاده می کرد.

نکته:صحت این خبر مورد تائید مسئولین وبلاگ نمی باشد و صرفا نقل قول است


نظرات 2 + ارسال نظر
ثبت دامنه رایگان دات کام Com. Free پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://Www.33Ir.Com

توجـــــــــه مــــــــــــــــــــهم ****************** توجـــــــــه مــــــــــــــــــــهم


>>>>>>>>>>>> چرا دات کام رایگان نداشته باشیم <<<<<<<<<<<<


بله رایگان باور ندارید ؟!!!!! ؟

Free / .com / for / you


هر وبلاگ ایرانی یک .کام رایگان

نه ir. net. sub. ir coo . ir dom . ir . TK یا غیره .... فقط COM.


اگه برای وبلاگ خود پسوند دات کام رایگان میخواهید هر چه زودتر از این سایت

برای خود مجانی ثبت کنید

همین الان هم دیر شده چون دوستان وبلاگ نویس زیادی برای خود نام های دلخواهی انتخاب میکنند و با آن نام وبلاگ خود را به دنیای بزرگ اینترنت و دوستان خود معرفی میکنند

دوستان عزیز توجه داشته باشید شما میتوانید حتی با یک حرف هم وبلاگ خود را به پسوند دات کام وصل کنید


برای این کار به سایت زیر رفته و لذت ببرید Www.33Ir.Com

موفق باشید

دوستان عزیز لینک این سایت را در وب لاگ یا وب سایت خود بگذارید تا دوستاتون از طریق شما از این سایت استفاده کنند > Www.33Ir.Com <

محمد شنبه 24 آذر 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

این خبر یه مقدار اشکال داشت که تا جایی سوادم برسه میگم البته اشکالش به شما ربطی نداره.
این خبر از بنیان دروغ است به چند دلیل
۱-ایجاد تشنج
۲-توجیه خرید های گسترده ی نظامی اسراییل و ادامه ی فروش به اعراب
۳-ناوهای آمریکایی به تنهایی حرکت نمی کنند حد اقل چندسالی میشه که این کارو میکنن و اگر چنین حالتی پیش بیاد اجازه ی درگیر شدن دارن(نیروهای دریایی آمریکا در مناطق مثل خلیج فارس اجازه ی شلیک دارن و این حالت بعد از دستگیری ملوانان انگلیسی شکلی جدی به خود گرفت)
در ضمن زیر دریایی های ایران هیچ کدام قابلیت شلیک موشک بالستیک رو ندارن حتی به اون اندازه بزرگ نیستن همینطور توانایی درگیری با چند حدف رو ندارن چون تکنولوژی خیلی قدیمی دارن و تا جایی که من میدانم تنها زیر دریایی هایی که توانایی فرار از رادار های زیر سطحی آمریکا را داشته باشند نسل جدید زیر دریایی های اتمی روسیه هست!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد