مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تقدیر از زحمت کشان پدافند هوایی غرب کشور

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان پدافند هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در میان سایر همرزمان خود در نیروهای مسلح از آگاه‌ترین و هوشیارترین حافظان و نگهبانان دست‌آوردهای نظام جمهوری اسلامی در زمینه فن‌آوری‌های صلح‌آمیز هسته‌یی به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی طی دیدار از گروه پدافند هوایی خنداب مستقر در استان مرکزی و در جمع کارکنان آن گروه با تبیین گزارش البرادعی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌یی ایران اظهار کرد: این گزارش حقانیت ملت ایران را در نزد افکار عمومی مردم دنیا بیشتر تثبیت کرد و این مساله خشم استکبار زبون و کج فهم را بیشتر کرده است.

وی افزود: حالا دیگر نوبت ما و شما کارکنان همیشه بیدار پدافندی است که با حراست آگاهانه و هوشیارانه از مهم‌ترین دست‌آورد عظیم نظامی جمهوری اسلامی، این میراث گران‌بها را برای نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.

واحدی و هیات همراه که به منظور افزایش روحیه و توان عملیاتی کارکنان گروه پدافند خنداب از آن گروه بازدید به عمل آوردند از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و نیازمندی‌های آن گروه قرار گرفتند.

گروه پدافند هوایی خنداب با سایت موشکی مجهز و پیشرفته از مهم‌ترین گروه‌های پدافندی مستقر در غرب کشور به شمار می‌رود.

نظر وبلاگ:ما نیز در اینجا وظیفه خود می دانیم از زحمات وتلاش های بی وقفه نیروهای پدافند هوایی(اعم از نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران)که وظیفه حراست از آسمان ایران بزرگ را برعهده دارند تشکر کرده و از خداوند متعال بهترین ها را برای آنان آرزومندیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد