مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هشدار سازمان هواپیمایی به شرکت های هواپیمایی

سازمان هواپیمایی ایران به شرکت های هواپیمایی در خصوص رعایت حقوق مسافران هشدار داد.

واحد مرکزی خبر، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه با آغاز فصل زمستان و حاکم شدن شرایط نامساعد جوی بر فضا و فرودگاه های کشور، احتمال تغییر یا لغو پروازهای شرکت های هواپیمایی وجود دارد افزود: در این شرایط رعایت حقوق مسافران و پاسخگویی به هموطنان طبق وظایف ترسیم شده این شرکت ها اصلی تغییرناپذیر است.

وی تصریح کرد: در صورت بروز چنین شرایطی شرکت های هواپیمایی موظفند با اطلاع رسانی مناسب، مسافران را ازطریق اطلاعات پرواز پایانه ها، از آخرین وضع پروازها مطلع و آنان را از خدمات رسانی مناسب بهره مند کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رضایت مسافران دانست و گفت: چنانچه هر یک از شرکت های هواپیمایی به اخطارها و توصیه های سازمان هواپیمایی کشوری بی توجهی کند و به خواست قانونی مسافران بی اعتنا باشد، با واکنش این سازمان رو به رو خواهد شد.
نظر وبلاگ:چقدر هم این تهدید ها تاثیر گذار است.از سویی دیگر با این امکانات اندک و هواپیماهای مستهلک نمی توان انتظارات زیادی از ایر لاین ها داشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد