مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

بازگشت افتخار آمیز پیرمردها

3 فروند هواپیمای استراتژیک 747 توسط متخصصان داخلی بازسازی شد

خبرگزاری فارس: سه فروند هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش که به علت تحریم ناوگان هوایی کشور از سوی دولت‌های غربی غیر عملیاتی شده بودند با تلاش و جدیت نیروهای متخصص بازسازی و به ناوگان هوایی کشور بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نهاجا، این نوع هواپیماها که با همکاری نهادها و متخصصان داخلی در صنایع هوایی کشور بهینه و بازسازی شده است، امروز با حضور مقامات لشگری و کشوری از باند پروازی منطقه هوایی مهرآباد به پرواز درآمدند.
احمد میقانی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این‌باره گفت:‌ رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در این راستا اوامر مؤکدی داشتند و این مسئله برای سامانه فرماندهی نهاجا و متخصصان صنایع هوایی ایجاد انگیزه مناسبی بود تا با توکل به باری تعالی و تلاش و جدیت متخصصان داخلی این هواپیماها را بازسازی و عملیاتی نماییم.
فرمانده نهاجا گفت:‌ هواپیمای 747 که توانایی‌های برجسته‌ای دارد، برای نیروی هوایی ارتش یکی از هواپیماهای راهبردی محسوب می‌شود و بهینه و بازسازی این هواپیماها و پرواز سه فروند نقطه عطفی در تاریخ زرین نیروی هوایی ارتش می‌باشد و در آستانه عید ولایت این عیدی بزرگی بود که ملت ایران از خداوند باری تعالی دریافت نمود.
میقانی افزود: این هواپیما توانای حمل 550 مسافر و 330 هزار پوند بار را دارد و در آینده نزدیک نیز چند فروند از این هواپیماها که در حال بهینه سازی می‌باشد به ناوگان پروازی افزوده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد