مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

فرمانده کل ارتش: تهدیدات فرقی نکرده‌اند، ما قوی تر شده‌ ایم

امیر سرلشکر "عطاالله صالحی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی کامل نیروهای سه‌گانه ارتش در پاسخ به هرگونه تهدید احتمالی دشمن گفت: در ‪ ۲۷‬سال گذشته تهدیدات علیه ایران فرقی نکرده است، بلکه ما قویتر شده‌ایم.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان مسجدالنبی مرکز آموزش دژبان ارتش افزود: ارتش در زمینه تولید و بهره‌گیری از تسلیحات متعارف و مدرن به تناسب تهدیدات موجود آماده‌تر شده است.

صالحی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص توان پدافندی کشوراظهار داشت:
توانمندی ارتش در عرصه پدافند به گونه‌ای است که همه‌نوع هواپیمای جنگنده و دور پرواز دشمن را به راحتی می‌توانیم مورد هدف قرار دهیم.

براساس این گزارش، دراین مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید "محمود علوی"، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشت، نخستین نماز جماعت مسجدالنبی این مرکز به امامت ایشان اقامه شد.

این گزارش می‌افزاید: مسجدالنبی مرکز آموزش دژبان ارتش، درمنطقه کهریزک تهران در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و با ظرفیت ‪ ۲۵۰۰‬نمازگزار به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با مشارکت سامانه فرماندهی آجا به بهره‌برداری رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد