مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

فروش تسلیحات آمریکایی به کویت

 

وزارت دفاع آمریکا به کنگره این کشور اطلاع داد که قصد دارد موشک هایی از نوع تی.او.دبلیو2به کویت بفروشد.


پنتاگون در این مورد اظهار کرد،ارزش این موشک ها بیش از 328 میلیون دلار است که شامل 3هزار و510 موشک و 35 سکوی پرتاب و قطعات مربوط به آنها می شود و شرکت های   بوئینگ و رایتیون آنها را خواهد ساخت.


بنا بر قانون اساسی آمریکا ،پنتاگون موظف است به طور رسمی کنگره را از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی مطلع کند و کنگره نیز 30 فرصت دارد تا نسبت به تایید یا رد آنها اقدام کند.


www.irkhabar.com

نظرات 3 + ارسال نظر
مزداویچ دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

سوال اول :موشک تی.او.دبلیو2 چه نوع موشکی است چون عکس ضمینه موشک تاو میباشد (موشکی که رو زمین خوابانده شده جدید ترین نوع تاو به نام تاو FF میباشد )؟
سوال دوم :پهپادهای ایرانی چه مقدار برد و قدرت پروازی و سقف پروازی دارند ؟
سوال سوم : آیا پهپادهای ایران به صورت آنلاین تصاویر را ارسال میکنند یا از هدف عکس میگیرند و بعد از برگشت به پایگاه عکس ها را تحویل میدهند...

حقیقتش شناخت کافی از موشک مورد نظر نداریم و در حال تحقیق بیشتر در این مورد می باشیم. همانطور که شما نیز فرمودید عکس های فوق مربوط به موشک تاو می باشد.در مورد پهباد های ایرانی مقالات زیادی نوشته و در وبلاگ آمده که شما را دعوت به خواندن آنها می کنیم ولیکن بصورت خلاصه تعداد متنوعی پهپاد در کشور در حال ساخت است که کاربرد های متفاوتی مانند جاسوسی و عکاسی و فیلمبرداری واخیرا نظامی دارند و صنایع مختلفی بروی پهپاد ها کار می کنند البته باید اعتراف کرد پهپاد های ما بسیار پیشرفته نیستند ولیکن با توجه به مهندسی معکوس و تلاش های متخصصین خودی از پس ماموریت های تعریف شده برای آنها بر می آیند که نمونه روشن آن پرواز مهاجر ۳ سپاه پاسداران بروی ناو هواپیمابر آمریکایست.در مورد سوال سوم اجازه بدهید سخنی گفته نشود
با تشکر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دو ست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید حتما" به وبلاگ من سربزنید
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
?- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی

f دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

مربوط به سپر منطقه ای دفاعی در مقابل ایران می باشند مبارک باشه کویت بیچاره تا دیروز از صدام می ترسید حالا از ایران

شاید حدس شما درست باشد ولیکن باید توجه داشت کویت کلا با توجه به نوع حکومت و جغرافیای کشورش و تعداد جمعیت در حدی نیست که بتواند تاثیری بر معادلات خاورمیانه داشته باشد حتی با استقرار سیستم های پاتریوت و این را بدانید کویت بیش از سایر اعراب تلاش خواهد کرد تا جنگی سر نگیرد!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد