مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ظرفیت ناوگان شرکت کاسپین دو برابر می‌شود

 مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: با خرید پنج فروند هواپیمای جدید، ظرفیت ناوگان کاسپین به دو برابر افزایش خواهد یافت.

اصغر رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حدود یک ماه پیش یک فروند بوئینگ MِDرا خریداری و به ناوگان این شرکت اضافه کردیم. همچنین تا 15 روز آینده یک فروند بوئینگ 737 وارد ناوگان کاسپین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خرید سه فروند توپولوف نیز در برنامه‌های کاسپین قرار دارد، گفت: یک فروند آن خریداری شده است و برای دو فروند هواپیمای توپولوف دیگر در حال انجام مذاکرات و نهایی کردن قرارداد آنها هستیم تا در دو ماه آینده به ناوگان این شرکت اضافه شود.

رزاقی خاطرنشان کرد: با خرید این تعداد هواپیما ظرفیت ناوگان کاسپین دو برابر خواهد شد که بیشترین توسعه را در میان ایرلاین‌های کشور انجام داده‌ایم.


وی گفت: در این زمینه حمایت‌های خوبی از سوی مسوولان امر برای خرید این هواپیما به عمل آمده است.

مدیرعامل کاسپین درباره‌ی شرایط نامساعد جوی روزهای اخیر و لغو پروازها نیز تصریح کرد: در شرایط نامساعد جوی در چند روز گذشته، حداقل توانستیم 80 درصد تعهدات خود را انجام دهیم و مسافران را جابه‌جا کنیم اما در برخی موارد به علت شرایط نامساعد جوی برای حفظ جان مسافران، پروازها لغو یا با تاخیر انجام می‌گرفتند.

رزاقی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت پروازها عادی است و هزینه بلیت مسافرانی که پرواز آنها لغو شد، به آنها به طور کامل بازگردانده شده است.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد