مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

پنتاگون جتهای جنگنده F-22 بیشتری خریداری می کند

پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا)ماه آینده از کنگره آمریکا منابع مالی را برای خرید تعداد بیشتری از جتهای جنگنده F-22 درخواست خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فایننشال تایمز،"گوردون انگلند" معاون وزیر دفاع آمریکا به کنگره گفت : پنتاگون پولی را برای خرید این جتهای جنگنده برای جایگزین کردن جنگنده هایی که در عراق و افغانستان آسیب دیده اند، درخواست خواهد کرد.

شرکت "لاکهید مارتین" که برنامه بیش از 60 میلیارد دلاری برای ساخت جتهای جنگنده پیشرفته نسل پنجم را بر عهده دارد، قرار است تحت برنامه ای که شاهد توقف خط تولید این جنگنده ها در سال 2011 خواهد بود؛ 183 جت را برای نیروی هوایی تهیه کند.

این در حالی است که چندی پیش خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد: قاچاق فناوری های نظامی آمریکا از جمله تکنولوژی به کار رفته در ساخت موشکها و یا قطعات جنگنده ها و سایر تجهیزات نظامی به سایر کشورها در سال گذشته،رشد چشمگیری داشته است.

در این گزارش آمده بود: بر اساس یک گزارش محرمانه در دولت آمریکا، قاچاق فناوریهای نظامی آمریکا به سایر کشورها در سال گذشته در مقایسه با سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بر پایه این گزارش، قاچاق فناوری به کار رفته درساخت موشک، قاچاق قطعات جنگندهای جت، عینکهای مخصوص رزم در شب و سایر تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکا به سایر کشورها که اغلب آنها روابط چندان مناسبی با واشنگتن ندارند، افزایش یافته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
mehran پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://black-army.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری
بیا تبادل لینک کنیم اول شما ما را با نام
بزرگترین مرجع جنگ افزار
لینک کنید بعد به من ما خبر دهید تا شما را لینک کنیم
در ضمن شما را با چه نامی لینک کنم ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد