مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

همایش بالگردها و عمودپروازهای بدون سرنشین برگزار شد

همایش یک روزه بالگردها و عمودپروازهای بدون سرنشین امروز - چهارشنبه- دردانشگاه امام حسین(ع) وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

"آشنایی با پهبادهای عمود پرواز"، "طراحی موتور توربوشفت برای بالگرد بدون سرنشین"، "افزایش قابلیت اعتماد در پرنده‌های بدون سرنشین"، "بازار و فناوری وسایل پرنده بدون سرنشین عمود پرواز " ، " طراحی و ساخت ریزپرنده بالگرد"، پرنده دیده‌بان عمود پرواز" و "سیستم هدایت ادوات نظامی هوشمند " از مقالات ارایه شده در این همایش است.

دبیر همایش بالگردها و عمود پروازهای بدون سرنشین ، پیشرفت سیستم‌های کنترل و ناوبری و کوچک‌ترشدن این بالگردها را عامل گسترش کاربردهای نظامی و غیرنظامی پرنده‌های بدون سرنشین از جمله بالگردها و عمودپروازها دانست.

دکتر "حسام‌الدین‌ابن‌الدین حمیدی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بررسی‌کاربردهای‌آتی ونیازهای نیروهای نظامی وغیرنظامی را ازمحورهای مقالات این همایش اعلام کرد.

وی گفت : بررسی طرح‌های در دست اجرا در کشور و معرفی قابلیت‌ها بررسی کاربردهای‌آتی و نیازهای نیروهای نظامی و غیرنظامی به این پرنده‌ها از دیگر محورهای این همایش یک روزه است.

این همایش با اهداف تبادل نظر وتجربه ، هم‌اندیشی موسسات درگیر طراحی و ساخت این نوع پرنده‌ها، ارتباط میان کاربران و مجموعه‌های عملیاتی با سازندگان و فراهم‌کردن بستری برای تبادل افکار و نظرات کارشناسان، محققان و خبرگان علمی و صنعتی برگزار شد.

دبیر همایش بالگردها و عمود پروازهای بدون سرنشین، آشنایی پژوهشگران با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی کشور وجهان در زمینه‌های مختلف سیستم‌های ‪RPH‬ و ‪ ، UnmannedVTOL‬ارائه‌راهکار جهت بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز این صنعت و بسط و گسترش شناخت نقش این پرنده‌ها و معرفی این فناوری به کاربران و آشنایی بیشتر با عملکرد و امکانات را از دیگر اهداف همایش ذکر کرد.

وی گفت که بالگردهای بدون سرنشین عمودپرواز قابلیت‌های زیادی دارند و می‌بایستی این قابلیت‌ها شناخته شده و به موسسات و ارگان‌های مربوطه معرفی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید و می خواهید بازدید شما از مرز ۱۰۰۰ بازدید در روز تجاوز کند . حتما" به وبلاگ من سربزنید .
پس از گذشت چند هفته از همکاری ما بازدید شما به مقدار مطلوب میرسد .
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
4- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی
۴- طبقه بندی لینک ها از روی تعداد بازدید

مصطفی ساجدی سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام
خسته نباشید. متاسفانه نتوانستم در همایش بالگردها شرکت کنم. میخواستم بدونم در این همایش بالگردهای ساخته شده در ایران هم حضور داشتند؟‌ و اگر داشتند ساخت چه سازمانهایی بودند؟ و کلا اگه خواسته باشم میتونم مطالب این همایش و شرکتهای شرکت کننده در اون رو از دانشگاه بگیرم یا نه؟
ممنون میشم اگه جواب سوالم رو بدید.

دوست عزیز این همایش یک گردهمایی برای بررسی نقش بالگرد های بی سرنشین و انواع آنها بود و تعدادی طرح دانشجویی نیز در حاشیه مورد بررسی قرار گرفت.اگر به دبیرخانه همایش مستقر در دانشگاه رجوع کنید شما را راهنمایی بیشتری خواهند کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد