مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی و دکترای هوافضا

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای دوره دکترای تخصصی، مهندسی هوافضا در گرایش‌های جلوبرنده و دینامیک پرواز و کنترل برای سال تحصیلی ‪ ۸۷-۸۸‬دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علاوه بر رشته مهندسی هوافضا این دانشگاه برای دوره‌های دکترای تخصصی در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی عمران (آب- سازه- مکانیک خاک و پی) مهندسی عمران- نقشه‌برداری نیز دانشجو می‌پذیرد.

مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، شیمی (الکتروشیمی-شیمی آلی-شیمی تجزیه-شیمی فیزیک) و ریاضی نیز از دیگر رشته‌هایی است که این دانشگاه در دوره دکترا دانشجو خواهد پذیرفت.

همچنین تمامی پذیرفته‌شدگان باید تا قبل از شروع به تحصیل در دوره دکترا، گواهی قبولی در یکی از آزمون‌های تافل و تولیمو با حداقل نمره ‪،۵۰۰‬ ‪ IELTS‬با حداقل امتیاز ‪ MCHE ،۵/۵‬با حداقل امتیاز ‪ ۵۰‬و یا نمرات قبولی آزمون زبان این دانشگاه و دانشگاه‌های تربیت مدرس و تهران را کسب کرده باشند.

آخرین مهلت ارسال مدارک برای آزمون مهارت‌های زبان انگلیسی ‪ ۱۳‬بهمن ماه امسال و برای دارندگان مدرک قابل قبول زبان دهم اردیبهشت ماه سال آینده است.

آزمون مهارت‌های زبان انگلیسی عصر روز چهارشنبه اول اسفند و آزمون کتبی اختصاصی روز ‪ ۲۶‬اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی ‪ WWW.Kntu.ac.ir‬مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد