مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

توسعه ناوگان ساها در دستور کار



مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها گفت: ‌ظرفیت ناوگان در نوروز 87 جهت خدمت‌رسانی به مسافران 60 درصد افزایش خواهد یافت.

خلبان ولی اویسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: علاوه بر ظرفیت‌سازی در ایام نوروز در حال برنامه‌ریزی برای خرید هواپیما در سال آینده هستیم که در حال حاضر مقدمات آن را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال 87 بر تعداد صندلی‌های پرواز ساها افزوده خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی اصلی توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت را برای پس از پایان یافتن ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم که ظرفیت موجود ساها را به طور چشم‌گیری افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل ساها درباره‌ی گلایه مسافران از برخورد نامناسب برخی مسوولان شرکت‌های هواپیمایی در هنگام تاخیر طولانی یا لغو پروازها، اظهار کرد:‌ مشتری‌مداری در اولویت برنامه‌های این شرکت هواپیمایی قرار دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که اگر پروازی به دلیل نقص فنی هواپیما را در شرایط نامساعد جوی با تاخیر بیش از حد معمول مواجه یا لغو شود سریعا با حضور در ترمینال به مشکلات مسافران رسیدگی کنیم و سرویس پذیرایی نیز در تمامی ترمینال‌ها آماده است و تا آنجایی که می‌توانیم مسافران مربوطه را مورد تکریم قرار می‌دهیم.

وی گفت: برخورد مناسب با مسافران سبب می‌شود از مشکلات موجود کاسته شود؛ مسافران هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا به محض آماده شدن شرایط پرواز انجام گیرد اما باید مسافران نیز به این مساله توجه داشته باشند اگر پروازی با تاخیر مواجه یا لغو می‌شود تنها علت آن ایمنی پرواز و حفظ جان آنهاست.

مدیرعامل ساها در پایان خاطرنشان کرد:‌ در ایامی که پیک کاری افزایش‌ می‌یابد مانند نوروز در ترمینال‌های مسافری حضور داریم و اگر مشکلی برای مسافران پیش آید سریعا مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
ف شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

تو رو خدا بگید توسعش ندن عمرشه کم کنن چون هر هواژیمایی می خرن میانگین عمر شرکت رو بالا تر می برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد