مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

گزارش تصویری از فرودگاه مهرآباد





 


 

نظرات 4 + ارسال نظر
مزداویچ شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

دمت گرم...
خسته نباشی...
یه چیز جالب....
من تا حالا سوار هواپیما نشدم ولی تا الان توی کاکپیت اف۵ و اف۱۴ و اف ۴ و حتی میگ ۲۹ نشستم...
جالبه نه...
البته تا حدودی احمقانه...

دوست عزیز دوستان مهندسی پرواز و نیرو های همافر و سرویس هواپیما های جنگی نیز شرایط شما را دارند .تا آخرین لحظه با خلبانان هستند و زحمات زیادی می کشند.

پویان شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام.
عکس دوم مربوط به چه هواپیمایی است؟
با تشکر

پویان جان توپولف ۱۵۴ شرکت آریاست.

شاهین یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

مقاله ای در مورد برنامه ایران برای ساخت بالگرد جدید یا اطلاعاتی دراین مورد دارید.

طرح هایی برای تولید هلی کوپتر های نظامی و سیویل در دست است ولیکن امکان ساخت مشترک بعضی از هلی کوپتر ها با شرکت های خارجی وجود دارد نظیر کاموف روسی.در زمینه داخلی یک پروژه تبدیل بل ۲۰۶ جترنجر به یک هلی کوپتر نظامی است با اضافه شدن دو راکت انداز در اطراف و یک مسلسل در زیر آن و ایمن کردن هلی کوپتر و ضدگلوله کردن آن که سه تا چهار پیش نمونه آن تا بحال ساخته شده است.

پویان یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام.
مگه باند نظامی با غیر نظامی فرق نمیکنه؟
پس چرا این توپولفه کنار هرکولسها و فوکر ۲۷ های نیرو هوایی؟
لطف می کنید هواپیمای عکس سوم رو هم بگید
با تشکر

در بعضی فرود گاهها از یک باند هم استفاده نظامی می شود هم غیر نظامی مثلا در مهرآباد.
اما سوال که فرمودید عکس فوق رمپ هرکولس های نیروی هوایی را نشان می دهد که نزدیک باند پرواز است.هواپیمای سوم نیز بوئینگ ۷۳۷ تشریفات کشور امارات است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد