مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نقش هواپیما در حفظ محیط زیست!

سرپرست اداره کل محیط زیست استان فارس گفت: با خرید چهارفروندهواپیمای فجر ‪ ،۲۲‬با اعتبار پنج میلیارد ریال، برای نخستین بار در کشورامکان انجام گشت هوایی برفراز مناطق زیست محیطی این استان، امکان پذیر شد.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا، مهندس قاسم دیانت طلب افزود: این گشت ها در چهار پایگاه ثابت در استان فارس از جمله پارک ملی بمو،پارک ملی بهرام گور، منطقه حفاظت شده هرمود لارستان و دریاچه کافتر اقلید مستقر می‌شوند و از طریق این پایگاه‌ها بر مناطق زیست محیطی این استان نظارت کامل اعمال خواهند کرد.

وی افزود: وظیفه گشت هوایی، نظارت کامل بر همه مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست فارس و همچنین بررسی همه مناطق زیست محیطی استان فارس شامل پارک‌های ملی تالاب ها، مناطق شکار ممنوع و پناهگاه‌های حیات وحش، سرشماری حیات وحش و شناسایی شکارچیان متخلف، است.

دیانت طلب اظهار داشت: با اجرای این گشت‌های هوایی، همه‌مناطق‌زیست محیطی استان فارس از طریق کریدورهای هوایی تحت نظارت محیط زیست این استان خواهند بود و شکارچیان متخلف به آسانی دستگیر خواهند شد و همچنین دسترسی آسان به اینگونه مناطق در همه فصول سال و نیز تسریع در عملکرد کارشناسان محیط زیست از دیگر مزیت‌های گشت هوایی است.

سرپرست اداره کل محیط زیست فارس گفت:هم‌اینک هشت نفر از پرسنل محیط زیست این استان درحال فرا گرفتن آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی استفاده از این گشت هوایی هستند و با پیگیرهایی که تا کنون در زمینه اخذ مجوز برای پرواز این گشت هابعمل آمده،بزودی پرواز این

گشت‌های هوایی آغاز خواهد شد
نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

درسته که f-4 میتونه تا ۹۰۰۰۰ پا اوج بگیره؟

این ارتفاع استاندارد اف ۴ نمی باشد و مشکلاتی برای این شاهین و خلبان آن ایجاد خواهد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد