با سلام خدمت آقا محمد عزیز. ببخشید این یل های شرکت نفت ماله هوانیروز بوده یا نه
سلام بر شما اسی گرامی بل های دو موتوره شرکت نفت از ابتدا با تعدادی بالغ بر ۱۰ فروند مختص شرکت نفت خریداری گردیده و در طول زمان تعدادی از آن کاسته و تعدادی نیز افزوده شده(از انواع دیگر) و دریافتی از هوانیروز نبوده.البته این نکته را نیز در حاشیه بگوییم هوانیروز بل ۲۱۲ ندارد فقط یکی دو تا برای حمل افراد و فرماندهان و عمده ناوگان هوانیروز بل های ۲۰۵ و ۲۱۴(اصفهان) و به میزان کمتر بل ۲۰۶ و ۲۰۹ کبرا می باشد و بیشتر بل های ۲۱۲ نظامی ما در دست هوادریا و تعداد محدودی نیز در اختیار نیروی هوایی است.
این هواژیمای میگ-۲۹ چرا موقع برواز اینقدر دود و دم راه میندازه مگه با نفت کارمیکنه؟
(موتور)جنگنده های روسی دارای این مشخصه هستند و آن مربوط به میزان درصد تراکم سوخت با اکسیژن مکش شده در موتور می باشدو تلاش هایی برای رفع آن در موتور های جدید نظیر آر دی ۹۳ شده است.البته در گذشته مشکل آفرین بود و در ارتفاع پایین براحتی قابل شناسائی بود توسط نیروهای پدافند ارتفاع پست ولیکن امروزه با وجود طراحی رادارهای ارتفاع پست و پیش اخطار تقریبا بی تاثیر است البته از این نکته نیز نباید غافل شد روس ها بر خلاف آمریکائی ها جنگنده های خود را بیشتر براساس موقعیت و جغرافیای کشور خودشان می سازند تا بین المللی
ما چندتا اوریون در خدمت داریم...در ضمن آیا در زمان جنگ اوریون از دست دادیم یا نه ؟
در کل ششفروند اوریون خریداری شد که هم اکنون سه فروند از آنها در پایگاه شیراز در حال خدمتند و یک فروند نیز دچار مشکلات محدود یت قطعه گردیده و دو فروند نیز نابود گردیدند.
چند روز پیش که فرودگاه اصفهان بودم یه چیزی رو متوجه شدم... اف۱۴ هنگام بلند شدن خیلی دود میکرد...آیا این از کهنگی موتوراست...
در حالت طبیعی دود خاصی دیده نمی شود احتمالا فشار بر موتور ها را برای تیک آف افزوده باشند البته نمی توان از نقش کهنگی و خستگی قطعات و فرسوده بودن آنها به راحتی گذشت.
دو اوریون ایران چه طوری نابود شدند ؟ شرمنده ما این قدر مزاحمت میشیم....
یک اوریون که بنابر دلایل مشکلات فنی سقوط کرد ولیکن از دومی اطلاعی در دست نداریم که با سوال شما کنجکاو شدیم اطلاعات بیشتری در این مورد از دوستان مربوطه بگیریم .
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
با سلام خدمت آقا محمد عزیز.
ببخشید این یل های شرکت نفت ماله هوانیروز بوده یا نه
سلام بر شما اسی گرامی
بل های دو موتوره شرکت نفت از ابتدا با تعدادی بالغ بر ۱۰ فروند مختص شرکت نفت خریداری گردیده و در طول زمان تعدادی از آن کاسته و تعدادی نیز افزوده شده(از انواع دیگر) و دریافتی از هوانیروز نبوده.البته این نکته را نیز در حاشیه بگوییم هوانیروز بل ۲۱۲ ندارد فقط یکی دو تا برای حمل افراد و فرماندهان و عمده ناوگان هوانیروز بل های ۲۰۵ و ۲۱۴(اصفهان) و به میزان کمتر بل ۲۰۶ و ۲۰۹ کبرا می باشد و بیشتر بل های ۲۱۲ نظامی ما در دست هوادریا و تعداد محدودی نیز در اختیار نیروی هوایی است.
ممنون از عکسات ومطالب واقعا عالیت
ممنون از شما بخاطر حضور گرمتان در وبلاگ خودتان
این هواژیمای میگ-۲۹ چرا موقع برواز اینقدر دود و دم راه میندازه مگه با نفت کارمیکنه؟
(موتور)جنگنده های روسی دارای این مشخصه هستند و آن مربوط به میزان درصد تراکم سوخت با اکسیژن مکش شده در موتور می باشدو تلاش هایی برای رفع آن در موتور های جدید نظیر آر دی ۹۳ شده است.البته در گذشته مشکل آفرین بود و در ارتفاع پایین براحتی قابل شناسائی بود توسط نیروهای پدافند ارتفاع پست ولیکن امروزه با وجود طراحی رادارهای ارتفاع پست و پیش اخطار تقریبا بی تاثیر است البته از این نکته نیز نباید غافل شد روس ها بر خلاف آمریکائی ها جنگنده های خود را بیشتر براساس موقعیت و جغرافیای کشور خودشان می سازند تا بین المللی
ما چندتا اوریون در خدمت داریم...در ضمن آیا در زمان جنگ اوریون از دست دادیم یا نه ؟
در کل ششفروند اوریون خریداری شد که هم اکنون سه فروند از آنها در پایگاه شیراز در حال خدمتند و یک فروند نیز دچار مشکلات محدود یت قطعه گردیده و دو فروند نیز نابود گردیدند.
چند روز پیش که فرودگاه اصفهان بودم یه چیزی رو متوجه شدم...
اف۱۴ هنگام بلند شدن خیلی دود میکرد...آیا این از کهنگی موتوراست...
در حالت طبیعی دود خاصی دیده نمی شود احتمالا فشار بر موتور ها را برای تیک آف افزوده باشند البته نمی توان از نقش کهنگی و خستگی قطعات و فرسوده بودن آنها به راحتی گذشت.
دو اوریون ایران چه طوری نابود شدند ؟
شرمنده ما این قدر مزاحمت میشیم....
یک اوریون که بنابر دلایل مشکلات فنی سقوط کرد ولیکن از دومی اطلاعی در دست نداریم که با سوال شما کنجکاو شدیم اطلاعات بیشتری در این مورد از دوستان مربوطه بگیریم .