مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

گالری تصویری

انیمیشنی از پرتاب موشک فونیکس ایرانی توسط تامکت و برخورد با سوخو ۲۲ عراقی و نابودی آن.در صورت علاقه می توانید آن را یادگاری از ما داشته باشید .البته زحمت آن را دوستان در سایت دانشجو کشیده اند.

عکس های زیبایی از فانتوم تقدیم به شما گرامیان

 

 F4_Naqab.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
مزداویچ جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

انیمیشن خیلی باحال بود...دمتون گرم....
فقط عکسای فانتوم لود نمیشه....

شاهین جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 04:23 ب.ظ

دستتون درد نکنه عکس اولی رو داشتم اون دو تا عکس آخری هم اصلا نشون داده نمیشن... بازم ممنون.

شاهین عزیز عکس های فوق بخصوص عکس آخر را برای شما قرار دادیم تا یک فرمیشن زیبای شش فروندی از اف ۴ های ایران را مشاهده کنید ولیکن سایت آپلود فیلتر شده و در سایت دیگری آپلود خواهیم کرد.

شاهین جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 04:25 ب.ظ

از بابت انیمیشن هم ممنون.

شاهین جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

آقا خیلی ممنون مشکل من حل شد حالا میشه چند نظر نوشت و این سومین نظر من در مورد این مطلبه. خیلی خیلی ممنونم...

ما نیز از شما به علت آشکار سازی این مشکل ممنونیم.امیدواریم راضی باشید.

شاهین شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

خیلی طول میکشه تا عکسهارو از یه سایت دیگه آژلود کنید؟ چون من بی صبرانه منتظر فانتوم ها هستم.

شاهین عزیز آپلود شد و من و دوستانم آن را در وبلاگ مشاهده می کنیم.فکر میکنم ای اس پی خدمت دهنده به شما سایت های آپلود کننده را فیلتر کرده باشد.

حم شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://iranianpilot.blogfa.com

انیمیشن جالبی بود .
دستتون درد نکنه .

قابل شما را نداشت هم قطار عزیز.

شاهین شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

هیچ خبری در مورد برگزاری رزمایش های هوایی ندارید... خیلی دلم برای بمباران فانتوم ها تنگ شده...

با توجه به موقعیت سیاسی منطقه تا پایان شش ماه نخست سال برگزاری مانور هوایی گسترده کمی دور از ذهن است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام محمد آقا .
عکس فانتوم خیلی زیباست اما
انیمیشنی که فرمودید توسط سایت دانشجو طراحی شده مربوط است به سایت نیروی هوایی شاهنشاهی ایران که البته فیلتر شده .
من این انیمیشن را ۵ سال قبل در یکی از لینکهای این سایت دیدم
البته اگه عمر سایت دانشجو بیشتر از ۵ سال باشه ممکنه کار همین عزیزان باشه .
اینم نشانی سایت : http://www.iiaf.net
ممنون و موفق باشی .

دوست عزیز من.حقیقت امر این است که ما انیمیشن فوق را در سایت دانشجو یافتیم از اینرو منبع را همان سایت اعلام کردیم ولیکن امکان دارد شما نیز درست گفته باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد