مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

طول باند فرود مهرآباد هزار پا افزایش می یابد

 

رجب مهرجویی مدیر کل فرودگاه های استان تهران با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار موج افزود:حدود 12 سال است که نقص ناوبری از سوی ایکائو به دلیل وجود این میدان اعلام شده بود.


وی ادامه داد:به دلیل وجود این میدان هواپیما ها د ر باند فرودگاه مهر آباد مجبور به فرود هزار متر دورتر از شروع باند بودند که برای اصلاح این نقص طرحی مورد نظر است تا این مشکل مرتفع شود.


وی توضیح داد:کارشناسان مشاور طرحی را ارائه داده اند که بدون تغییر و اصلاح هندسی میدان فتح (در نزدیکی فرودگاه مهرآباد)طرحی به اجرا برسد که طول باند این فرودگاه هزار پا افزایش داشته باشد.


وی گفت:با اجرای این طرح هواپیما ها در هنگام فرود می توانند از این طول باند استفاده داشته باشند تا ایمنی پرواز ها بالاتر از گذشته گرد چرا که در گذشته به دلیل وجود این میدان فرود هواپیما ها با فاصله بیشتر انجام میشد.


وی همچنین خبر داد:سر درب ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد نیز بزودی اصلاح خواهد شد تا توریست ها و مسافران داخلی فضای زیباتری را شاهد باشند.


وی افزود:روشنایی داخلی ترمینال 4 در 2 محوطه فرودگاهی و جا نمایی وسایل رفاهی در این ترمینال نیز بزودی با اصلاحاتی مواجه خواهد شد تا به زیبایی های داخلی این ترمینال نیز افزوده شود.


www.mojnews.com


نظرات 1 + ارسال نظر
پویان یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام
در عنوان ذکر شده که باند فرودگاه ۱۰۰۰ متر افزایش می یابد اما در چند خط پایین تر امده است که ۱۰۰۰ پا افزایش می یابد
کدومشون درسته؟
با تشکر از زحمات شما

هزار پا درست است پویان عزیز.ممنونیم از تذکر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد