مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ادعای نصب ایستگاه های شنود ایرانی در خاک سوریه

 مقامات امنیتی اسرائیل ادعا کردند: ایران در طول ماه های اخیر ایستگاه های پیشرفته شنود در خاک سوریه نصب کرده تا به این وسیله مذاکرات نظامیان اسرائیلی را ره گیری کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقامات همچنین ادعا کردند: به افسران ارشد دستور داده شده تا احتیاط لازم را به عمل آورند.

بر این اساس، قرار شده این افسران از آوردن تلفن همراه به اتاق مذاکرات که در آنجا اطلاعات طبقه بندی شده مورد بحث قرار می گیرد، خودداری کنند. ژنرال ها نیز مکان های مخصوصی را در پایگاه های نظامی تعیین کرده اند که مذاکرات خصوصی در آن فضاها انجام شود.

در همین حال مقررات مربوط به مذاکرات خطوط زمینی تغییر نخواهد کرد چراکه این گونه اطلاعات به میزان کمتری در معرض ره گیری قرار دارد.

به ادعای مقامات نظامی اسرائیل، ایران در طول جریان جنگ سال 2006 بین اسرائیل و حزب الله در لبنان به شبه نظامیان حزب الله کمک کرده تا به ارتباطات رادیویی اسرائیل دست یابد.

مقامات امنیتی اسرائیل همچنین اظهار داشتند: دستور کدگذاری روی کلیه سیستم های ارتباطی - رادیویی اسرائیل ظرف چند ماه گذشته صادر شده است.

گفتنی است افسران اطلاعاتی اسرائیل روز سه شنبه در گزارش خود به کمیته پارلمانی اعلام کردند: حزب الله زرادخانه خود را با موشک هایی با برد متوسط و بلند مجهز کرده و سیستم های خود را ارتقاء داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد