مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اظهارات وزیر دفاع ایران در باره قدرت موشکی ایران

وزیر دفاع ایران با اشاره به نگرانی مقامات آمریکایی برای توسعه "سپر دفاع موشکی" به بهانه قدرت موشکی ایران این اقدام را فریبکارانه توصیف کرد و گفت:‌ "قدرت موشکی ایران کاملا دفاعی است و فقط متجاوزان به منافع و حریم ایران اسلامی را تهدید خواهد کرد". به گزارش واحد مرکزی خبر،  "مصطفی محمدنجار"  با بیان اینکه "کشوری که 8 سال در معرض آماج شدیدترین حملات دشمنان بوده است ، باید برای دفاع از امنیت و آرامش مردمش از توانمندی دفاعی مطمئن و بازدارنده ای برخوردار باشد" ، اظهار داشت : "توان موشکی ایران نیز در همین چارچوب پایه ریزی شده است".
وی افزود:‌ "چنانچه در دنیا قرار است "سپر دفاع موشکی" ایجاد شود، باید در مقابله با تهدیدات موشکی و هسته ای آمریکا و اسرائیل ایجاد شود، که بطور مستقیم و غیرمستقیم کشورهای مختلف جهان را به حمله و جنگ تهدید می کنند".
وزیر دفاع گفت: "آمریکا برای تداوم حضور نامشروع خود در منطقه خاورمیانه و توسعه نفوذ و تسلط خود بر اروپا اقدام به ایجاد بحرانهای کاذب می کند و با جنگ رسانه ای و روانی، تلاش می کند افکار عمومی جهان را فریب دهد. اشغال عراق و مصائبی که امروز بر ملت عراق وارد می شود، بحران لبنان، جنایات اسرائیل در فلسطین که با حمایت گسترده و مستقیم آمریکا صورت می گیرد و تلاش همه جانبه برای سلطه بر کل جهان، باید کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه و اروپا را هوشیار کند ، تا در دام سیاست های کاخ سفید گرفتار نشوند".
وزیر دفاع گفت‌: "همانگونه که بارها اعلام کرده ایم، جمهوری اسلامی ایران آماده است با همه کشورهای جهان به استثنای اسرائیل روابط حسنه داشته باشد و در همین چارچوب امروز با شمار زیادی از کشورهای جهان دارای روابط خوب و صمیمانه ای هستیم".
وزیر دفاع ایران تاکید کرد:‌"امروز ثبات و امنیت پایدار در منطقه، نیازمند همکاری، همدلی و تشریک مساعی همه کشورهای منطقه است و سیاست خارجی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر همین چارچوب استوار است و امروز نقش سازنده و مثبت ایران موجب شده است تا منطقه درگیر بحرانها و خونریزیهای فزاینده ای که دیگران در صدد آن هستند، نشود".
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد