مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

پرواز 140 فروند هواپیمای شکاری بمب افکن ارتش

140 فروند هواپیمای شکاری بمب افکن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 29 فروردین همزمان با روز ارتش و همگام با سایر یگانها، قدرت تدافعی نیروهای مسلح ایران را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این رژه هوایی بزرگترین نمایش رزمی هوایی تاریخ کشور محسوب شده و بر اساس این برنامه ریزی دقیق خلبانان جان بر کف نیروی هوایی، توانایی انواع هواپیما‌های شکاری بمب افکن، رهگیر، ترابری، سوخت رسان شامل جنگنده‌های F4، F5، F7، F14، میگ 29، سوخو و هواپیماهای بوئینگ 707 و 747 را به نمایش می‌گذارند.
امیر سرتیپ دوم خلبان سید محمد علوی معاون عملیات نیروی هوایی و فرمانده دسته‌های پروازی با اعلام این خبر گفت: این رژه هوایی گسترده و بی نظیر با همکاری تمامی پایگاه‌های کشور و حضور خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که تمامی دوره‌های تخصصی خود را در داخل کشور گذرانده‌اند.
وی رژه هوایی 29 فروردین در کنار سایر یکان‌های ارتش را نماد قدرت و توانایی نیروهای مسلح در دفاع از پهنه آب و خاک و حریم مرزهای کشور دانست و افزود: ارتقاء توان رزمی از نظر کمی و کیفی در ایجاد اقتدار و توان بازدارندگی کشور همواره مد نظر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است تا از این توان در جهت ایجاد صلح در منطقه و آرامش برای خود و همسایگان استفاده نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد