مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ساها پوست اندازی می کند

افزایش صندلی‌های پرواز و خرید هواپیما در دستور کار است


مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها گفت: امسال افزایش 20 تا 30 درصدی صندلی‌های پرواز ناوگان را پیش‌بینی کرده‌ایم.

کاپیتان والی اویسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در برنامه امسال افزایش صندلی‌های پرواز و خرید هواپیما را در دستور کار داریم و در تلاش هستیم تا 30 درصد بر ظرفیت صندلی‌های پرواز ناوگان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه از اول فروردین ماه امسال تغییراتی در نحوه پذیرایی مسافران ایجاد کرده‌ایم، گفت: در جهت ارائه خدمات رسانی بهتر به مسافران و سیستم کترینگ این شرکت را تغییر دادیم و با مدیریت جدید نوع جدید پذیرایی را جایگزین کردیم که در میزان رضایت‌مندی مسافران ارائه خدمات ساها تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها خاطرنشان کرد: در برنامه‌های بعدی در تلاش هستیم کترینگ را توسعه دهیم تا کیفیت پذیرایی از مسافران تا حد بالایی افزایش پیدا کند.

اوییسی در ادامه از اجرای طرح‌های جدید در توسعه ناوگان ساها خبر داد و گفت: هواپیماهای باری و هواپیماهای کوچک مسافری با قابلیت جابه‌جایی20 تا 30 مسافر به ناوگان اضافه خواهد شد که امید داریم تا پایان امسال این امر تحقق پیدا کند.

مدیرعامل ساها در پایان خاطرنشان کرد: اگر این توسعه در ناوگان ایجاد شود گام خوبی در جهت توسعه ناوگان برداشته‌ایم و درجهت رضایت‌مندی بیشتر مسافر حرکت خواهیم کرد.

نظر وبلاگ:امیدواریم منظور از ورود هواپیماهای باریک پیکر فوکر ۲۷ های نیروی هوایی نباشد زیرا این پرنده ها در آخر عمر پروازی خود به سر می برند و کاربرد مسافربری آنها اصلا به صلاح نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد