مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اعطای وام به ایرلاین‌ها برای خرید هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ایجاد شرایط ویژه و در اختیار قراردادن تسهیلات به شرکتهای هواپیمایی برای خرید هواپیما خبر داد.

حسین خانلری در گفتگو با مهر در این خصوص گفت: در سال جاری تسهیلات بانکی ویژه ای برای خرید هواپیما به شرکتهای هواپیمایی داخلی داده خواهد شد تا آنان با در نظر گرفتن شرایط خرید ایران و دارا بودن ایمنی لازم به خرید هواپیما اقدام کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: درباره جزئیات و میزان تسهیلات بانکی این بخش نمی توان اطلاع رسانی کرد اما جزئیات برای ایرلاین ها مشخص شده است.

وی ادامه داد: معاونت استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان کارشناس در تعیین ایمنی و سلامت هواپیماها شرکتهای هواپیمایی را راهنمایی خواهد کرد تا با لحاظ کردن محدودیت های خرید ایران، انتخاب مناسبی داشته باشند.

خانلری تصریح کرد: در حال حاضر هواپیماهایی که 10 درصد از قطعات آن آمریکایی باشد، شرکتهای خارجی قادر به فروش آن به ایران نیستند و باید انتخاب هواپیما با این شرایط انجام شود.

وی ابراز داشت: راه اندازی مدیریت ایمنی هوانوردی و تعمیم آن به کلیه شرکتهای هواپیمایی از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری است که هدف افزایش ناوگان را همراه با ایمنی بالاتر پیگیری می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد