مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

انتقال صنایع هوافضای اروپا به آمریکا

در پی کاهش مستمر ارزش دلار در مقابل یورو که باعث کاهش سود صادرات اتحادیه اروپا به آمریکا و دیگر مناطق جهان شده است، شرکت صنایع دفاع هوا و فضایی اروپا (EADS) اعلام کرد، در نظر دارد بخشی از تولیدات خود را در خاک آمریکا تولید کند.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، لویی گلوا مدیر اجرایی فرانسوی شرکت صنایع دفاع هوایی و فضایی اروپا (EADS) با اعلام این خبر، تصریح کرد: برای جلوگیری از ضرر بیشتر تنها راه چاره این است که این شرکت برای ساخت هواپیما از منطقه یورو خارج شود.
لویی گلوا در دسامبر سال دو هزار و هفت نیز از چنین احتمالی خبر داده بود. وی افزود، وقتی ارزش دلار تا این اندازه در مقابل یورو پایین می اید ما چاره ای نداریم جز اینکه بخشی از محصولات خود را در "منطقه دلار" که امریکا باشد، تولید کنیم. به عنوان مثال، شرکت هواپیماسازی ایرباس که شرکت صنایع دفاع هوایی و فضایی اروپا، شرکت مادر ان است حقوق کارمندان، کارگران و قطعه سازان خود را به یورو پرداخت می کند و آنگاه هواپیمای تولیدی خود را به دلار به فروش می رساند و نتیجه آنکه وقتی ارزش دلار در مقابل یورو مرتب پایین می آید، سود شرکت ما نیز مرتب پایین خواهد امد. بخشی از کارگران این شرکت بعد از شنیدن این خبر، تهدید کرده اند که در صورت عملی شدن چنین کاری دست از کار خود خواهند کشید و اعتصاب خواهند کرد.
خاطرنشان می شود کاهش ارزش دلار در مقابل یورو باعث شده است تا گردشگران اروپایی برای گذراندن تعطیلات خود امریکا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
اسی جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام آقا محمد.خسته نباشید.
ببخشید این بالگرد شاهد در نوع جنگی است؟(منظورم اینه که مثل کبرا است)
و آیا اینکه در تولید انبوه است یا ...

بالگرد شاهد بالگرد تغییر شکل یافته بل ۲۰۶ است که توانایی پرتاب راکت و موشک و تیرباربه آن اضافه شده و توانایی دید در شب را نیز برای آن مهیا ساختند .دارای دو خلبان است و در کابن نیز می تواند دو تک تیر انداز یا تیربارچی را با خود حمل کند.تعداد کمتر از ده فروند به سفارش نیروی هوایی سپاه تاکنون ساخته شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد