مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

آواکس های هندی

آزمایش پروازی اولین هواپیمای دور پرواز راداری که بر اساس سفارش هند و بر پایه هواپیمای نظامی-ترابری ایل -76 روسیه ساخته شده در اسراییل به پایان رسید.

به گزارش Flight Global طرف هندی سه فروند از این هواپیما را شفارش داده که ارزش آنها 370 میلیون دلار ارزیابی میشود. بر اساس قرارداد مذکو مورخ سال 2004 اولین ایل-76 مجهز به سیستم Phalcon اسراییلی در ماه سپتامبر سال جاری تحویل هند خواهد شد.

در حال حاضر هر سه هواپیمای مذکور برای نصب تجهیزات مورد نیاز به اسراییل تحویل داده شده اند. کار نصب آنها توسط کمپانی Israel Aerospace Industries در سوله های فرودگاه بین المللی بن گورین تل آویو انجام می شود در آینده قرار است که آزمایشات پروازی دو هواپیمای دیگر نیز آغاز شد.

آنطور که پیش از این گزارش شده بود هند تصمیم دارد که سه فروند تکمیلی دیگر از این نمونه هواپیماها خریداری کند که در ترکیب فرماندهی هوافضای این کشور قرار خواهد گرفت.

سیستم های Phalcon که از یک ایستگاه راداری با آنتن شبکه ای تشکیل شده می تواند اهداف هوایی را به مسافت 400 کیلومتری در هر شرایط جوی رد یابی کند. در این مجموعه همچنین سیستم های تشخیص"خودی-غربیه"، ایستگاه جاسوسی رادیویی، دستگاه های ارتباطی و تبادل داده ها تعبیه شده است.



 

نظرات 4 + ارسال نظر
مزداویچ پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

خسته نباشی ....

کم پیدایی پهلوان

mx29 چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

به امید اینکه مثل تانکاشون تو زرد از اب در نیان ( فکر میکردم هندی ها با هوش تر از این حرفا باشن)

علی کدخدایی سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

بنام خدا
سوال
آیا آواکس ایرانی همان هواپیمایی آواکس عراقی است؟
آیا نمایی از داخل این هواپیما دارید؟ اگر دارید لطفا در سایت قرار دهید.
با تشکر از زحمات شما

بله منظور همان عدنان عراقی پناهنده به ایران است.عکس خاصی از آن نداریم ولیکن بدون اینکه بخواهیم زحمت تکنسین های نیروی هوایی را نادیده بگیریم باید بگوئیم تا این زمان نمیتوان بر نقش رادار پرنده این هواپیما حسابی باز کرد.

احسان دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

چرا عکس های جنگنده های ایرانی رو نشون نمی دید ؟

احسان عزیز بارها و بارها عکس های جنگنده های ایرانی را در وبلاگ قرارداده ایم که با رجوع به بخش گالری تصاویر می توانید از آنها استفاده نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد