مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اسرائیل حمله به ایران را تمرین کرد!

به ادعای مقامات آمریکایی، اسرائیل یک مانور نظامی گسترده ای را در این ماه انجام داده است که هدف آن تمرین بمباران ایران بوده است!

به گزارش «فردا»، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی مدعی می شود که بیش از صد جنگنده F-16 و F-15 نیروی هوایی اسرائیل در این مانور در شرق مدیترانه و یونان در هفته اول ژوئن شرکت کرده اند.

این روزنامه در ادامه ادعا می کند که این تمرین، تلاشی برای تمرکز بر حمله ای با برد طولانی و نمایش دادن عزم راسخ (!) اسرائیل برای مقابله با ایران هسته ای است!

نیویورک تایمز مطرح می کند که مقامات اسرائیلی خواهان توضیح درباره این تمرین نیستند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به این خبر می گوید:« نیروی هوایی ما به طور معمول برای ماموریت های مختلفی برای مقابله با چالش های و دشمنی که تهدید اسرائیل است، تمرین می کند.»

یکی از مقامات پنتاگون که به گفته نیویورک تایمز از تمرین مطلع بوده، می گوید که یکی از اهداف این تمرین، به کارگیری تکنیک های پروازی، سوخت گیری در هوا و دیگر جزئیات مورد نیاز برای حمله هوایی علیه تاسیسات هسته ای و موشکی ایران بوده است.

این مقام آگاه مدعی می گردد که هدف دیگر اسرائیل، ارسال پیامی روشن از سوی اسرائیل مبنی بر آمادگی کامل برای حمله نظامی به ایران، در صورت عدم حصول نتیجه از دیگر راهکارها برای توقف غنی سازی اورانیوم ایران بوده است!

به گزارش «فردا» و به نوشته نیویورک تایمز، این مقام آگاه در ادامه ادعای خود می افزاید:« آنها [اسرائیل] می خواستند که ما و اروپایی ها بدانیم، همچنین ایران. پیام رسانی های پنهان متعددی در سطوح مختلف در حال انجام ست.»

نیویورک تایمز در انتها تاکید می کند که دیگر مقامات آمریکایی که با این روزنامه گفت و گو کرده اند، معتقد بودند که اسرائیل تصمیمی برای حمله به ایران در حال حاضر ندارد.

نظر وبلاگ:این خبرگزاری های غربی نیز خوب راه را یاد گرفتند .هر وقت مطلب وگزارش خواندنی برای مخاطبان خود پیدا نمی کنند به سرعت به سراغ ایران آمده و ذهن خلاق خود را بکار برده و سناریو جدید جنگ ایران و اسرائیل را می نویسند بی خبر از اینکه این سناریو برای اجرا کارگردان قوی می خواهد که هنوز برای اسرائیلی ها خیلی زود است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

جنگ با ایران !!!!!!!!

بهتر اول یفکری به حال پرتاب موشکهای فلسطینی به خاکشون بکنه بعد بتون چند متر جلوتر تو لبنان پیشروی کنه اگه سالم مو ند با همدیگه میجنگیم

مخلصیم آقا.مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد