مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

وقتی کیش ایر متحول می شود

مشاور رئیس جمهور:کیش ایر می تواند به جایگاه نخست در میان شرکت های هواپیمایی دست یابد

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بازدید از شرکت کیش ایر گفت: با استفاده از نیروهای با تجربه و آموزش دیده موجود و نیز ارتقای سطح خدمت رسانی ، کیش ایر می تواند جایگاه نخست را در میان شرکت های هواپیمایی کشور بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی حوزه مشاورت رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، صلاحی از بخش های مختلف این شرکت بازدید و با مدیران و کارشناسان بخش های مختلف آن دیدار کرد.
وی در نشستی با مدیران این شرکت سالروز ولادت دخت گرامی رسول اکرم را به مدیران و کارکنان این شرکت تبریک گفت و در ادامه با با اشاره به سابقه مثبت و موفق شرکت هواپیمایی کیش ایر در ارائه خدمت به مسافران خطوط مختلف هواپیمایی بویژه مسافران جزیره کیش، بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده و همچنین برخورد احترام آمیز و مودبانه با مسافران از هنگام تهیه بلیط تا پایان مقصد را از جمله دلایل موفقیت این شرکت خواند و تاکید کرد با ارتقای بهره وری نیروی انسانی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران ، عملکرد این شرکت در سال 1387 باید بهتر از سال گذشته باشد.
صلاحی سطح آموزش های ارائه شده موسسه آموزشی کیش ایر به متقاضیان خدمات پرواز و نیز میهمانداری هواپیما را مناسب ارزیابی کرد و خواستار ارتقای دائم سطح این آموزش ها شد.
وی با اشاره به موفقیت های منطقه آزاد کیش در جذب گردشگر و نیز فعالیت های عمرانی و خدماتی بویژه در زمینه گردشگری ، حضور مددی در راس سازمان منطقه آزاد کیش را فرصتی مناسب برای بهره گیری از تجارب اجرایی و مدیریت وی برای تبدیل کیش به نگین درخشان منطقه خلیج فارس بیان کرد.
مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات به سایر مناطق آزاد کشور و کمک به حمل و نقل هر چه بیشتر و بهتر مسافران به این مناطق را از جمله وظایف شرکت کیش ایر برشمرد و خواستار برنامه ریزی مدیران این شرکت برای افزایش کمی و کیفی پروازها و خدمات پروازی به جزیره کیش و سایر مناطق آزاد کشور شد.
همچنین در ادامه این دیدار کاپیتان نخجوانی مدیرعامل شرکت کیش ایر به ارائه آماری از عملکرد این شرکت و وضعیت نیروی انسانی آن پرداخت و گفت: شرکت کیش ایر در مجموع 976 نیرو دارد که از این تعداد 77 درصد عملیاتی هستند و از این نظر این شرکت در میان خطوط هوایی کشور رکورد دار است.
وی با اشاره به نظر سنجی ها از مسافران مختلف شرکت های هواپیمایی افزود: بر اساس این نظر سنجی ها شرکت کیش ایر به لحاظ میزان رضایتمندی مسافران در رده دوم قرار دارد و ما برای افزایش این رضایتمندی برنامه هایی را تدارک دیده ایم که بهبود عملکرد نیروی انسانی، افزایش کیفیت خدمت های ارائه شده و نیز افزایش تعداد هواپیماها از جمله این برنامه ها است که خرید 9 فروند هواپیمای MD و 5 فروند فوکر 100 جزو برنامه های امسال است.

منبع:انجمن هوافضا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد