مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

انوشه انصاری در ایران سخنرانی می‌کند

انوشه انصاری، اولین فضانورد ایرانی و گردشگر فضایی جهان در نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران سخنرانی می‌کند.

به گزارش فارس، دبیر همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با اعلام این خبر گفت: سخنرانی خانم انوشه انصاری در روز دهم تیرماه ساعت 17 بعداز ظهر و به صورت ویدیو کنفرانس خواهد بود.
«ساده» افزود: انصاری به عنوان یک ایرانی موفق در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت و راهبری ICT خواهد پرداخت.
وی یادآور شد: نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز دهم و یازدهم تیرماه در هتل المپیک در تهران و با حضور مدیران و کارشناسان بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود.
انوشه انصاری نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است که در 27 شهریور 1385 از پایگاه بایکونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.
وی متولد ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن و دکترای افتخاری از International Space University است و هم اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت پرودی (Prodea) فعالیت می‌کند.
انوشه انصاری در سال 2000 جایزه نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچیون در سال 2001 نام او را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از سوی شرکت مشاورین آتی رای پایا از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد