مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

حضور هلیکوپترهای روسی در نمایشگاه هوایی لندن

دفتر مطبوعاتی کمپانی "روس آبارون اکسپورت" برگزار کننده غرفه واحد روسیه در نمایشگاه به «نووستی» اطلاع داد که هلیکوپترهای خانواده "میل" و "کاموف" روسیه در 46-مین نمایشگاه هوا-فضا"فارنبورو-2008" که از 14 لغایت 20 جولای سال جاری در حومه شهر لندن برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

در این گزارش آمده است: در چارچوب نمایشگاه هوا-فضای "فارنبورو-2008" کمپانی "روس آبارون اکسپورت" همراه با موسسات هلی کوپترسازی روسیه طیف گسترده ای از تجهیزات هلی کوپتری را به نمایش گذاشته و همچنین اطلاعات لازم را در مورد تجهیزات ناوبری و زمینی ، خدمات فنی و ابزار آموزشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

هلیکوپترهای مارک "می" در این نمایشگاه شامل "می-35"، "می-35پ"، "می-35 ام"، هلیکوپتر نظامی-ترابری "می-171 ش" ، "می-15 بی-5" و همچنین هلیکوپتر سنگین ترابری "می-26" خواهد بود که مدل اخیر در جهان قوی ترین ها از نظر حمل بار محسوب می شود.

از خانواده "کاموف" در این نمایشگاه مدل چند منظوره "کا-60" ، هلیکوپتر نظارت راداری"کا-31"، هلیکوپتر ضد کشتی عرشه ای "کا-28" و "هلیکوپتر گشتی-امدادرسانی عرشه ای "کا-27 پی اس" شرکت خواهد کرد.

به غیر از این قرار است که در چارچوب غرفه روسیه مدل دو نفره هلیکوپتر "کا-50" (کا-52) که برای انهدام اهداف زمینی زرهی، اهداف هوایی کم سرعت و نیروهای دشمن با استفاده از تسلیحات فوق دقیق، جاسوسی و اداره گروه هلی کوپترهای تهاجمی در نظر گرفته شده نیز شرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد