مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

رزمایش "مدافعان آسمان ولایت" ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بر گزاری رزمایش "مدافعان آسمان ولایت" در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ احمد میقانی صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران درباره رزمایش اخیر سپاه گفت: رزمایش سپاه بسیار خوب بود و در بعد بازدارندگی بسیار موثر بود.

وی با اشاره به توان نظامی نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: از نظر توان نظامی در حد بسیار بالایی هستیم و ابعاد مختلف، چه در بعد هواپیما و چه در بعد راداری و موشکی نوآوری‌های خوبی داشته‌ایم.

میقانی ادامه داد: در بحث ساخت هواپیما، در حال ساخت هواپیمای استیلیت و گریز از مرکز هستیم. هم‌چنین در سال گذشته آتش‌بار را در نیروی هوایی ارتش ساختیم و امروز در حال بهینه کردن و ارتقا آن هستیم. در ابعاد دیگر نیز ساخت دستگاه‌های جمع آوری اطلاعات سیگنالی و ارتقای آن را شاهد بودیم و در ابعاد دیگری به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان اظهار کرد: ما در حال حاضر بهترین توان هوایی را داریم و اگر دشمن جسارت کند با جواب قاطع و کوبنده ما مواجه خواهد شد و دست دشمن را قطع خواهیم کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین شنبه 29 تیر 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

شما زمان دقیق رزمایش رو نمیدونید؟؟؟؟

نه شاهین عزیز شخصا اطلاعات دقیقی ندارم ولیکن در آینده نزدیک و با توجه به تغییرات احتمالی و جابجایی ها در پایگاهها می توان زمان آن را حدس زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد