مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

سپاه و ساخت سامانه ردیاب پرنده‌های دشمن

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه گفت: سیستم‌های جدید در معرض دید قراردادن پرنده‌های دشمن، در این نیرو طراحی و ساخته شد.

سرهنگ ناصر عرب بیگی رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به توانمندی‌های این نیرو در طراحی و ساخت سیستم‌های مدرن الکترونیک اظهار داشت: با توجه به نیازهای کشور به در اختیار داشتن تجهیزات مدرن جنگ الکترونیک (جنگال) و سیستم‌های مقابله با این موضوع، سپاه پاسداران در بخش طراحی و ساخت پروژه‌های الکترونیک، الکترومغناطیس و اپتیک موفقیت‌های زیادی داشته است.
به گفته وی، از جمله این موفقیت‌ها پروژه‌های جستجو و ردیابی غیرفعال اپتیکی است که این سیستم‌ها می‌توانند در پیدا کردن و در معرض دید قراردادن پرنده‌های دشمن بسیار موثر واقع شوند.

عرب‌بیگی خاطرنشان کرد: ‌نیروی زمینی سپاه با همکاری صنایع دفاعی وزارت دفاع توانسته به دستاوردهای قابل توجهی در بخش الکترونیکی برسد که این سامانه ها و تجهیزات به تدریج وارد نیروهای مسلح خواهد شد.
نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 09:26 ق.ظ

حالا که یکی از باندهای فرودگاه امام خمینی روی یک قنات قدیمی یعنی نمی خوان درست و قابل استفادش کنن؟؟؟

شاهین جان حقیقتش را بخواهید نفهمیدیم منظور شما از این نظر چه بوده.لطفا توضیح بیشتری بدهید.

شاهین دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

من تو بعضی از سایتها این خبر رو خوندم و اگه به عکسهایی که از بالا از فرودگاه امام خمینی گرفتند دقت کنید متوجه میشید که فقط از یک باند استفاده میشه.

شاهین جان پرواز های فرودگاه امام هنوز به حدی از ترافیک نرسیده که نیاز به استفاده از دو باند باشد.در بیشتر(و نه همه فرودگاهها)فرودگاهها یک باند اصلی است و از باند های دیگر در مواقع ضروری استفاده می شود.

فرنام سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

ساخت یک تجهیز الکترونیکی فقط در دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی وابسته به دانشگاه امکان پذیر است در موسسات جهاد خودکفایی چه ارتش چه سپاه فقط کپی می کنند و فلان قطعه از فلان دستگاه باز می کنند و روی فلان شاسی از فلان دستگاه سوار می کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد