مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

سقوط بمب‌افکن "ب52" آمریکا در اقیانوس آرام

نیروی هوایی آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند بمب‌افکن B-52 در اقیانوس آرام سقوط کرد و دو تن از اعضای کادر آن کشته و 4 تن دیگر مفقود شدند.

به گزارش فارس، به نقل از خبرگزاری رویترز، مسئولان نیروی هوایی آمریکا اعلام کردند، روز گذشته یک بمب‌افکن آمریکایی لحظاتی پس از اوج گرفتن در اقیانوس آرام سقوط کرد.
بنا بر این گزارش، این بمب افکن که از نوع B - 52 بود دیروز دوشنبه پس از سقوط نابود شد و به همراه آن دو تن از کادر 6 نفری آن کشته شدند.
رویترز افزود: 4 تن دیگر از کادر پروازی این هواپیمای بمب‌افکن آمریکایی همچنان مفقود هستند و هنوز خبری از سرنوشت آنان به دست نیامده است.
نیروی هوایی آمریکا در این بیانیه اعلام کرد، این هواپیما زمانی که برای مشارکت در نمایش هوایی در جزیره "گوام" که تحت کنترل آمریکا قرار دارد، به هوا برخاست، سقوط کرد و نابود شد.
نیروی هوایی آمریکا در این بیانیه افزود: بمب افکن "بی 52" مجهز به هیچ سلاحی نبود و 15 دقیقه پیش از آغاز برنامه‌های نمایش هوایی سقوط کرد.


رویترز اشاره‌ای به علت سقوط بمب‌افکن نکرد و افزود: ساعاتی پس از سقوط و در 48 کیلومتری شمال غربی جزیره گوام جسد دو تن از افراد کادر هواپیما پیدا شد و جست‌وجوها برای یافتن چهار تن دیگر همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد