مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خبر های خوش هوایی

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مراحل نهایی رفع مشکل حقوقی خرید دو فروند هواپیمایی ایرباس از ترکیه برای شرکت ایران ایرتور خبر داد و گفت : با ورود این دو فروند 600 صندلی پروازی به ناوگان خانواده ایران ایر و ایران ایرتور اضافه شده است.

سعید حسامی افزود : 15 فروند هواپیمای توپولف 154 با ظاهر بهینه سازی شده خریداری شده است که به تدریج وارد ناوگان خواهد شد.

وی خرید 5 فروند هواپیمایی جدید توپولف 204 را از دیگر برنامه های توسعه ناوگان هما اعلام کرد و گفت : سه فروند هواپیمای ایران 140 نیز آماده ورود به ناوگان ایران ایرتور است.

حسامی همچنین در خصوص علل تاخیر پروازها گفت : برخی به علت مسایل فنی و برخی به علت شرایط جوی است که در هر دو صورت به علت اهمیت ایمنی و سلامت پرواز ممکن است تاخیر ایجاد شود .

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تاخیر در همه خطوط هوایی وجود دارد گفت : همه تلاش مسئولان و دست اندرکاران به حداقل رساندن تاخیر پروازهاست.

وی در ادامه گفت : با توجه به نظر رئیس جمهوری ، آماده برقراری پرواز مستقیم به نیویورک هستیم .

حسامی با اشاره به اینکه بسیاری از هموطنان در کشور آمریکا و کانادا زندگی می کنند و علاقه مند استفاده از پروازهای ایران ایر برای سفر به ایران هستند افزود : متاسفانه به علت کارشکنی ها و با وجود اعلام آمادگی ایران ، هنوز امکان برقراری پرواز مستقیم به مقاصد نیویورک ، ونکوور ، تورنتو و برخی مقاصد دیگر مانند استرالیا میسر نشده است.

وی افزود : هم اکنون 15 دستگاه اتوبوس ویژه فرودگاهی در حال ورود به کشور است و تا دو سال آینده همه تجهیزات فرودگاهی کشور نوسازی می شود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت : هم اکنون تعداد ناوگان ایران ایر از 29 فروند در گذشته به 43 فروند افزایش یافته و 10 هزار صندلی پروازی در این ناوگان فعال است.

وی گفت : در حال برون سپاری امور به بخش خصوصی هستیم اما برای واگذاری هما به بخش خصوصی به اصلاحات ساختاری نیاز است.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود : با همکاری مشاور، همه ابعاد واگذاری هما به صورت ریشه ای در حال بررسی است .
منبع:انجمن هوافضا
نظرات 3 + ارسال نظر
اسی سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام آقا محمد خسته نباشید.من میخوام انشا الله روز شنبه بیام تهران و در مورد شرایط خلبانی با اونا صحبت کنم اما نمی دونم باید کجا برم آیا باید برم خود دانشگاه شهید ستاری یا روابط عمومی اون در جایی دیگه است؟لطفا اگه زحمتی نیست هر چه سریعتر به کامنت من پاسخ دهید و آدرس دانشگاه ستاری و ... رو برام بنویسید
با تشکر اگه ممکن است هر چه سریعتر جواب دهید

اسی عزیز.امیدوارم به هدفت بررسی و همواره موفق باشی.در لینک های دوستان که در وبلاگ قرار دادیم لینک سایت دانشجویان دانشگاه خلبانی شهید ستاری نیز موود است که پیشنهاد میکنم به سایت فوق یک سری بزن.آنجا اطلاعات بیشتری کسب خواهی کرد.

اسی چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام خسته نباشید.ما هر چی رفتیم تو این سایتی که گفته بودید چیزی رو که می خواستیم پیدا نکردیم.اگه شما لطف کنید و فقط آدرس یا شماره تلفنی از روابط عمومی دانشگاه شهید ستاری یا نیروی هوایی یا هر جایی که می دونید متشکر میشم.
حق پشت و پناهتون

اسی عزیز اگر به تهران آمدهای بهترین نقطه مرکز پشتیبانی نهاجا است که در خیابان پیروزی تهران قرار دارد.این مرکز درب های گوناگونی دارد ولیکن شما باید از یک درب وارد شوید که به آن در اصطلاح درب شیشه ای می گویند.

مزداویچ شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

کاپیتان ما باز اومدیم.....
وبلاگت باز داره شبیه سایتهای خبر گذاری میشه کاپیتان.....

ممنون از انتقاد شما دوست عزیز.در چند روزه اخیر سرمان بسیار شلوغ بوده و سنگینی کار اجازه درج مطلب مناسب شما بزرگواران را به ما نمیدهد ولیکن نهایت تلاشمان را می کنیم تا رضایت شما جلب شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد